Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662629
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Viesu nams „Zīlītes”    4
  Piedāvājumi    5
  Izklaides programma    5
  Veicamo darbu uzskaite    7
  Viesu reģistrācija    9
  Viesu apkalpošana pie galdiņiem    10
  Kafejnīcas ēdienkarte    11
  SVID analīze    14
  Secinājumi    15
  Pielikums    16
Extract

Secinājumi.
Esmu apmierināta ar šo praksi, jo ieguvu daudz jaunu zināšanu un nostiprināju jau iepriekš gūtās zināšanas, kuras izmantošu savā turpmākajā dzīvē. Ar saimnieku un darbiniekiem biju apmierināta, un pa šo prakses laiku mums izveidojās labas attiecības. Ar manis veiktajiem darbiem saimnieks bija apmierināts. Arī es biju apmierināta ar to ko man šis viesu nams iemācīja. Ļoti patika apkalpot un reģistrēt klientus. Apkārtni mēs sākām kopt jau no paša rīta, pēc tam mēs devāmies uzkopt telpas (koplietošanas telpas un numuriņus). Visgrūtāk bija pierast pie agrās celšanās un ilgās strādāšanas. It īpaši sezonas laikā darba bija ļoti daudz.
Strādājot viesu namā ir jāzina noteikti gan angļu gan krievu valodas jo šeit ierodas dažādi cilvēki atpūsties un ir jāspēj saprast to, ko viesis vēlās.
Lai strādātu ar viesiem ir jāmāk atstāt savas nedienas ārpus uzņēmuma sienām un ir jāsmaida, jo pret klientiem ir jābūt laipnam un saprotošam, lai viņš pie mums varētu justies ērti un patīkami un vēlētos vēl un vēl atgriezties.
Lai gan viesu namā nav daudz guļamvietu un ekstru, bet viesi tāpat ir apmierināti ar to, kas viņiem tiek piedāvāts. Tie bieži vien labprāt atgriežas. It īpaši šī ir laba atpūtas vieta, jo tā ir laukos un ir iespējams pavadīt ļoti daudz laika pie dabas.
Viesi atzīst to ka šeit ir mājīgi un ērti.
Savā praksē secināju to, ka:
• Galvenais ir klientu vēlme
• Ja darbinieku starpā ir saskaņa tad arī darbs labāk padodas.
• Smaidīgs darbinieks ir uzņēmuma seja.
• Ikviens viesis ir savādāks un tāpēc ir jācenšas ikvienam pielāgoties.
• Strādāt mazākā uzņēmumā manuprāt ir interesantāk, jo , ja ir mazāk cilvēku apkārt, tad ir vieglāk katru iepazīt un palīdzēt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register