Secinājumi un priekšlikumi
• Uzņēmums SIA „JCDecaux Latvija” ir daļa no Francijā dibinātā uzņēmuma JCDecaux Grupas, kas ar saviem izstrādātājiem starptautiskajiem noteikumiem ļauj veiksmīgi darboties vides reklāmas tirgū Latvijā.
• SIA „JCDecaux Latvija” ir mazs uzņēmums, jo darbinieku skaits nepārsniedz 50, apgrozījums ir zem 10 miljoniem eiro un bilances lielums ir zem 10 miljoniem eiro.
• Uzņēmuma struktūra tiek veidota pēc birokrātiskā modeļa principiem, kā arī uzņēmuma struktūrā ir vērojamas dažas uzvedības modeļa iezīmes.
• Uzņēmumā vadīšanas funkcijas ir centralizētas, pilnvaru nodošana vidējā līmeņa vadītājiem notiek tikai uz noteiktu laiku.
• SIA „JCDecaux Latvija” stiprā puse, bet tajā pašā laikā uzņēmuma trūkums ir stingrie starptautiskie noteikumi, kas neļauj būt vienmēr elastīgiem, neļauj rīkoties pēc savām iecerēm, ignorē valstu atšķirības.
• Uzņēmuma birojs atrodas tālu no uzņēmuma noliktavas, tādēļ tehniskie darbinieki ir spiesti braukt bieži uz biroju. Lai efektīvāk izmantotu laiku, darba autore iesaka apvienot biroju ar noliktavu, tādējādi visi darbinieki darbotos vienā vietā un būtu ērti sasniedzami nepieciešamības gadījumā.
• Prakse norisinājās veiksmīgi, jo praksei beidzoties darba autore ir ieguvusi prasmes un iemaņas uzņēmējdarbībā un mārketingā. Ir iepazinusies ar vides reklāmas tirgu, savu profesiju un darbu birojā. Iegūtās iemaņas būs noderīgas un tās varēs izmantot turpmākajā profesionālajā darbībā.
…