Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142254
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA „Vaide” darbības raksturojums    4
2.  Uzņēmuma SIA „Vaide” iekšējās vides raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
2.2.  Darbinieku atlases pamatprincipi    8
2.3.  Produkcijas kvalitātes mērīšanas mehānisms    10
2.4.  Darbinieku motivācijas veicināšana    11
3.  Uzņēmuma SIA „Vaide” SVID analīze un stratēģija    12
3.1.  Uzņēmuma stratēģiskā plāna izstrādes mehānisms    12
3.2.  SVID analīze    13
3.3.  Pasākumi uzņēmuma tālākai attīstībai    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz prakses laikā iegūto informāciju par uzņēmuma „Vaide” darbību autore uzskata par pamatotiem šādus secinājumus.
1) Ilgstoša lineāri-funkcionālās vadības struktūras izmantošana uzņēmumā parādīja, ka tā ir efektīva, jo vadībai nākas izpildīt daudz procedūras un operācijas, kas bieži atkārtojas.
2) Uzņēmums izjuta kvalificēta darbaspēka aizplūšanu un zemo personāla kvalifikāciju, kas saistīta ar Latvijas iedzīvotāju masveida izbraukšanu no valsts.
3) Uzņēmums „Vaide” piemēro sekojošus darbinieku atlases kritērijus: talants un māksla pārdot preci, speciālā kvalifikācija, veselības stāvoklis, autovadītāja tiesības, dzīves vieta utt.
4) Lai uzzinātu uzņēmuma „Vaide” klientu prasības uzņēmums izvēlas konkurentu darbības analīzi un klientu aptaujas.
5) Savu darbinieku motivācijā uzņēmums piemēro naudas stimulus.
6) Negatīva uzņēmuma „Vaide” finanšu situācijas parādība ir atkarības palielināšanās no aizņemtā kapitāla.
7) Pie vājajiem uzņēmuma „Vaide” faktoriem jāpieskaita daļas ražošanas personāla zemā kvalifikācija, pieredzes trūkums ES struktūrfondu līdzekļu piesaistē kā arī reklāmas nodaļas neproduktīvais darbs.
Balstoties uz uzņēmuma „Vaide” darbības analīzi, tam varētu rekomendēt sekojošus pasākumus vispārējo vadīšanas lēmumu līmenī.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register