Practice Reports
Business and Law
Economics
Prakses atskaite uzņēmuma vai iestādes organizācijā-
Prakses atskaite uzņēmuma vai iestādes organizācijā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Iepazīšanās ar uzņēmumu, tā juridisko statusu, darbības virzienu un struktūrvienībām | 4 |
2. | Uzņēmuma kā vadības sistēmas analīze | 6 |
2.1. | Organizācijas struktūra | 6 |
2.2. | Vadītāja darbs un pienākumi | 6 |
3. | Uzņēmuma saimniecisko darbības procesu organizatoriskā struktūra | 8 |
3.1. | Preču iegāde | 8 |
3.2. | Klienta pasūtījums | 9 |
4. | Uzņēmuma sadarbības veidi un partneri | 10 |
5. | Uzņēmumā izmantotie darba dalīšanas un specializācijas veidi | 11 |
6. | Uzņēmumā izmantotā darba normēšana un darba laika noteikšanas prakse | 14 |
6.1. | Darba normēšana | 14 |
6.2. | Darba laika noteikšana | 14 |
7. | Datora sistēmas izmantošanas veidi un prakse | 15 |
8. | Uzņēmuma darba motivēšanas veidu un prakses analīze un izvērtējums | 16 |
9. | Uzņēmuma darbinieku tālāk/papildus mācību iespējas un atbalsta no uzņēmuma puses analīze un izvērtējums | 17 |
10. | Priekšlikumi uzņēmuma darba organizācijas uzlabošanai | 18 |
Secinājumi | 19 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 20 | |
Pielikums | 21 | |
“SIA DECORIGA sekretāres darba pienākumu apraksts” | 21 | |
“Līgums par darbinieka materiālo atbildību” | 24 |
Secinājumi
1. SIA DECORIGA darbojas kā dīleris, jeb kā starpnieks starp ražotāju un klientu;
2. Pārdošanas un klientu apjoma pieauguma dēļ, uzņēmumam ir jāapsver jauna darbinieka pieņemšana darbā;
3. Kā jau mazā uzņēmumā vadītājai ir ļoti daudz pienākumu par dažādām darbības sfērām, kuras iespējams būtu nepieciešams deleģēt kādam citam, lai samazinātu vadītājas noslodzi;
4. Ir veiksmīgi izveidotas sadarbības ar vairākiem partneriem no dažādām valstīm un aktīvi tiek meklēti citi, kas gatavi sadarboties;
5. Visi darba pienākumi ir diezgan strikti nodalīti, tomēr katram ir jāzina arī kolēģa darbs par cik uzņēmums ir neliels un ir jāmāk vienam otru aizstāt;
6. SIA DECORIGA tiek izmantota vispopulārākā darba normēšanas un darba laika sistēma – laika darba alga un 8 stundu darbadiena;
7. Uzņēmumā tiek izmantota tikai viena datorprograma – Horizon, kas, ņemot vērā uzņēmuma lielumu, ir pietiekami;
8. Tiek pielietota ļoti laba motivēšanas sistēma gan prēmiju, gan algas pielikumu, gan apdrošināšanas veidā, kas būtiski uzlabo darbinieku apmierinātību un lojalitāti pret uzņēmumu – rotācija ir ļoti minimāla;
9. Vadībai būtu jāapsver darbinieku iespējas izglītoties tālāk un paplašināt savas zināšanas, tādejādi ceļot visa uzņēmuma konkurētspēju.
…
Ievads 1. Iepazīšanās ar uzņēmumu, tā juridisko statusu, darbības virzienu un struktūrvienībām 2. Uzņēmuma kā vadības sistēmas analīze 2.1 Organizācijas struktūra 2.2 Vadītāja darbs un pienākumi 3. Uzņēmuma saimniecisko darbības procesu organizatoriskā struktūra 3.1 Preču iegāde 3.2 Klienta pasūtījums 4. Uzņēmuma sadarbības veidi un partneri 5. Uzņēmumā izmantotie darba dalīšanas un specializācijas veidi 6. Uzņēmumā izmantotā darba normēšana un darba laika noteikšanas prakse 6.1 Darba normēšana 6.2 Darba laika noteikšana 7. Datora sistēmas izmantošanas veidi un prakse 8. Uzņēmuma darba motivēšanas veidu un prakses analīze un izvērtējums 9. Uzņēmuma darbinieku tālāk/papildus mācību iespējas un atbalsta no uzņēmuma puses analīze un izvērtējums 10. Priekšlikumi uzņēmuma darba organizācijas uzlabošanai
- Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
- Prakses atskaite uzņēmuma vai iestādes organizācijā
- Uzņēmuma "X" finanšu prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "X" finanšu prakses atskaite
Practice Reports for university42
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Practice Reports for university20
-
Prakses atskaite uzņēmuma "X" finanšu grāmatvedībā
Practice Reports for university20
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Practice Reports for university31
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "Z"
Practice Reports for university27