-
Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | VID VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Vēsture | 4 |
1.2. | Darbības ilgtermiņa un īstermiņa mērķi un uzdevumi | 6 |
2. | VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA, STRUKTŪRVIENĪBAS, TO DARBA UZDEVUMU UN FUNKCIJU SADALES PAMATPRINCIPI | 8 |
3. | PERSONĀLA STRUKTŪRAS ANALĪZE | 9 |
3.1. | Personāla atlases, darba novērtēšanas un darba samaksas raksturojums | 10 |
3.2. | Personāla izglītošana | 14 |
4. | NODOKĻU MAKSĀTĀJU KONSULTĒŠANA: KONSULTĀCIJAS, SEMINĀRI U.C. VEIDA PALĪDZĪBAS ANALĪZE | 16 |
4.1 | Konsultācijas | 16 |
4.2. | Informēšana | 18 |
4.3. | Izglītošana | 19 |
5. | NODOKĻU MAKSĀTĀJU REĢISTRĀCIJAS KĀRTĪBA UN ANALĪZE | 20 |
5.1. | Ar PVN apliekamo personu reģistrācija un izslēgšana no VID ar PVN apliekamo personu reģistra | 20 |
5.2. | Sociālās apdrošināšanas iemaksu maksātāju reģistrācija | 22 |
5.3. | Saimnieciskās darbības veicēju reģistrācija | 22 |
6. | NODOKĻU MAKSĀTĀJU ANALĪZE SADALĪJUMĀ PA NODOKĻU VEIDIEM UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMĀM | 24 |
7. | JURIDISKO PERSONU GADA PĀRSKATU UN NODOKĻU DEKLARĀCIJU PIEŅEMŠANA, DATU APSTRĀDE UN KVALITĀTES PĀRBAUDE. IESNIEGTO NODOKĻU DEKLARĀCIJU SALĪDZINOŠĀ ANALĪZE | 25 |
8. | FIZISKO PERSONU NODOKĻU DEKLARĀCIJU PIEŅEMŠANA, PĀRBAUDE UN TO SALĪDZINOŠĀ ANALĪZE | 27 |
9. | VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES ADMINISTRĒTO NODOKĻU UN NENODOKĻU IEŅĒMUMU UN TOS IETEKMĒJOŠO FAKTORU ANALĪZE PA NODOKĻU VEIDIEM UN BUDŽETIEM | 29 |
10. | NODOKĻU MAKSĀJUMU PARĀDU UZSKAITE UN ANALĪZE SADALĪJUMĀ PA NODOKĻU VEIDIEM UN PARĀDU GRUPĀM | 34 |
11. | NOKAVĒTO NODOKĻU MAKSĀJUMU PIEDZIŅAS DARBA ANALĪZE | 36 |
12. | VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES NODOKĻU MAKSĀTĀJU RISKA KRITĒRIJU ANALĪZE | 38 |
13. | VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES KONTROLES DARBA ANALĪZE (TEMATISKĀS PĀRBAUDES VAI NODOKĻU AUDITI) | 40 |
14. | VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS | 44 |
SECINĀJUMI | 45 | |
IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS | 47 |
VID ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbību un darba organizāciju reglamentē šādi normatīvie akti - "Darba likums", likums "Par Valsts ieņēmumu dienestu", "Valsts civildienesta likums", likums "Par nodokļiem un nodevām", "Par interešu konflikta novēršanu Valsts amatpersonu darbībā", "Darba aizsardzības likums", "VID ētikas kodekss", Ministru kabineta noteikumi, iekšējie darba kārtības noteikumi, u.c. normatīvie akti.
VID galvenais uzdevums ir iekasēt valsts nodokļus, nodevas un citus valsts noteiktos maksājumus noteiktā laikā un pilnā apjomā saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Tādējādi, veicot nodokļu maksātāju apkalpošanas, nodokļu parādu piedziņas un nodokļu kontroles funkcijas, tiek panākta sabiedrības uzticēšanās un brīvprātīga nodokļu saistību izpilde.
Lai nodrošinātu savlaicīgu nodokļu un citu valsts noteikto maksājumu budžetā aprēķināšanu, VID lielu uzmanību pievērš preventīvam darbam ar nodokļu maksātājiem, kas ietver gan nodokļu maksātāju informēšanu par VID iesniegtajās deklarācijās konstatētajām kļūdām vai neatbilstībām, gan konsultējot nodokļu maksātājus par normatīvo aktu normu pareizu piemērošanu.…
Izpētīta VID darbība, kā arī tā atbilstību pastāvošajiem likumdošanas aktiem; • analizētas ekonomiskās, sociālās un sociālpolitiskās problēmas un to savstarpējā saistība; • ar praktisko darbu izpildes vietā iegūtajiem un apstrādātajiem materiāliem veikta VID ekonomiskās, pārvaldes, mārketinga utml. darbības analīze.
- Prakse Valsts ieņēmumu dienestā
- Prakses atskaite ekonomikā
- Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakse Valsts ieņēmumu dienestā
Practice Reports for university36
-
Prakse Valsts ieņēmumu dienestā
Practice Reports for university15
-
Valsts Ieņēmumu Dienesta Rīgas Reģionālās Vidzemes priekšpilsētas nodaļas sistēma
Practice Reports for university8
-
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālās iestādes Latgales priekšpilsētas nodaļa
Practice Reports for university44
-
Valsts ieņēmumu dienesta KRI Saldus nodaļa
Practice Reports for university21