Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102826
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācijas darbības raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, struktūra un darbinieki    5
1.2.  Darbības virzieni un produktu raksturojums    5
2.  Darbības nozare un statistikas dati par situāciju nozarē    8
3.  Galveno procesu raksturojums    9
3.1.  Partneri un sadarbība    10
3.2.  Uzņēmuma tirgus    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

Secinājumi
Apmeklējot uzņēmumu SIA „Zaksi”, darba autoriem radās vairāki secinājumi:
1. Užavas alus darītava ir jauns, dinamisks uzņēmums, kura darbības nozare ir dzīvā alus ražošana.
2. SIA „Zaksi” kā patstāvīgas mazās alus darītavas statusā esošā darītava, turpina veiksmīgi strādāt jau vairāk kā 17 gadus, gūstot panākumus ne tikai Latvijā, bet arī ārzemēs.
3. Labs alus ir dzīves stila dzēriens. Savu popularitāti patērētāju vidū Užavas alus darītava ir izpelnījusi ar to, ka ražotnē brūvētais alus netiek pakļauts pēcapstrādei, kas ļauj saglabāt produkta vēsturiskas nozīmes dabiskumu, īpatnību un izcilu garšas buķeti. Tieši tāpēc Užavas alus tautas valodā tiek dēvēts par dzīvo, jeb dabīgo alu.
4. Užavas alus ražošanā tiek izmantotas tikai klasiskās dabīgās izejvielas- miežu iesals, ūdens, alus raugs un apiņi.
5. Kaut arī Užavas alus sevi tik ļoti nepopularizē, to ir iecienījuši daudzi patērētāji ne vien mūsu valstī, bet arī ārpus tās robežām.
6. Užavas alus darītava sevi reklamē interneta mājas lapā , kur ir dota skaidra informācija par pašu Užavas alus darītavu kā arī par alus vēsturi. Šī mājas lapa spēj ieintriģēt katru lasītāju ar vēlmi iegādāties šo produktu, vai apskatīt to ražošanu klātienē.
7. Alus darītava saviem klientiem piedāvā ne tikai iegādāties alu, bet apmeklēt uzņēmumā esošo veikalu, kafejnīcu, kā arī iegādāties dažādus suvenīrus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register