-
Prakses atskaite
TOP 100
Nr. | Chapter | Page. |
Rīgas Pļavnieku ģimnāzija 14.05.2008. -05.05.2008 | 2 | |
Prakses apraksts | 2 | |
Prakses statistika | 3 | |
Stundu vērojumi | 4 | |
Stundu vērojumu secinājumi | 5 | |
Stundu vērojumu kritēriji | 5 | |
Intervijas ar skolēniem | 9 | |
Diskusijai izvirzītā tēma | 10 | |
Dokumentācijas analīze | 11 | |
Skolas pašnovērtējums (teorētiskā daļa) | 13 | |
Prakses pašanalīze | 20 | |
Prakses pašvērtējums | 22 | |
Pielikums | 45 | |
Rīgas 275. pirmsskolas izglītības iestāde „AUSTRIŅA” 22.09.2008 – 04.10.2008 | 23 | |
Prakses apraksts | 23 | |
Prakses vietas raksturojums | 25 | |
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums | 26 | |
Pedagoģisko vērtību raksturojums vecākā pirmsskolas vecuma bērnu grupā | 27 | |
Individuālie novērojumi | 28 | |
Novērojumu konstatējumi un secinājumi | 30 | |
Anketas vecākiem | 34 | |
Pētnieciskās grupas izvirzītā problēma | 37 | |
Pedagoģisko dokumentu analīze | 40 | |
Prakses pašnovērtējums | 42 | |
Pielikums | 44 |
Stundu vērojumu secinājumi.
10.D klases skolēni ir ļoti nedisciplinēti, pat teiktu - nesavākti. Ļoti nepatīkamās situācijās nonāca pasniedzēji, jo jaunatnei bija praktikantu dēļ jāizrādās, demonstrējot klaju vienaldzību pret mācāmā priekšmeta skolotājiem. Nemāku teikt, vai tā ir vienmēr, bet šāda uzvedība lielā mērā norāda uz necieņu, kas, manuprāt, būtu no skolas telpām jāizskauž. Šādos jautājumos klases audzinātājai vajadzētu kontaktēties ar jauniešu vecākiem un sadarbības ceļā veicināt jauniešu attieksmes maiņu. Galvenokārt – attieksmi pret mācībām, jo tai ir ļoti negatīva pieskaņa. Nenopietna problēma parādās arī tajā faktā, ka netiek ņemtas līdzi mācību grāmatas un mājas darbi netiek ne pildīti, ne nodoti. Jauniešu attieksme pret savām sekmēm ir klaji vienaldzīga un tur ir vainojams, motivācijas trūkums.
Stundu vērošanai izmantoju šādus vērtēšanas kritērijus:
Aktīva līdzdalība mācību procesā (skolēns):
aktīva piedalīšanās diskusijā mācību procesā;
uzmanīgi klausīties,
teorijas pielietošana praksē;
aktīvi apmeklēt stundas; mājas darbu pildīšana;
radošs mācību darbs;
mājas darbu pildīšana;
sekošana uzdotajam mācību saturam;
uzmanības pievēršana grūti apgūstamajiem priekšmetiem;
spēja koncentrēties vajadzīgajā brīdī;
skolēnu parlaments, skolas radio;
papildizglītība, ārpusklases nodarbības;
centīga mācīšanās;
attieksme;
jautājot katra skolēna individuālo viedokli;
interese par priekšmetu;
regulāra skolas apmeklēšana;
špikeru rakstīšana;
izmanto dotās papildstundu iespējas; (LU projekts 2008., prof. I. Maslo un pētnieku grupa)
…
Prakse noritējusi gan pirmsskolā, gan skolā. Analizēta literatūra, veiktas aptaujas, analīzes, pašvērtējums. Ieteikumi.Izmantoti pētījumi.
- Pedagoģiskās prakses apraksts
- Pedagoģiskās prakses apraksts
- Prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite pedagoģijas bakalaura studiju programmā
Practice Reports for university14
-
Prakses dienasgrāmata
Practice Reports for university15
-
Vērošanas prakses atskaite
Practice Reports for university13
TOP 500 -
Vadīšanas prakses atskaite pirmsskolā
Practice Reports for university13
-
Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi
Practice Reports for university14