Praksi es veicu vienā no SIA „Lage Ko” tīkla restorāniem, Kaukāza restorānā „Madžari”. Mana prakses vadītāja bija restorāna direktore Ina Kaģiļeva.
Prakses laikā es apguvu zināšanas, kas ir saistītas ar nodokļu sistēmu Latvijas Republikā. Jo katrs uzņēmums ir nodokļu maksātājs, tieši juridiska persona. Prakses mērķis bija gūt teorētiskas zināšanas par to cik cieši ir saistīts šis uzņēmums ar nodokļu sistēmu un politiku.
Prakses laikā Kaukāza restorānā „Madžari” es biju nodarbināta, kā restorāna administrators, veicot uzdevumus sākot ar preču pasūtīšanu un pieņemšanu, beidzot ar personāla apmācību. Praksi strādāju 6 kalendārās nedēļas.
Prakses atskaites gatavošanas laikā es izmantoju savu gūto pieredzi un zināšanas prakses laikā. Kā arī informāciju no publikācijām internetā.
Prakses atskaite dod zināmu ieskatu Kaukāza restorāna” Madžari” darbībā. Parādot galvenās restorāna funkcijas un darbu ar klientiem.1.Restorāna ārējā vide.
1.1.Restorāna galvenie uzdevumi.
Restorāns- sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums, kur var dabūt, ēdienus, arī alkoholiskus dzērienus un dejot. Kā arī pasūtīt restorānā galdiņu.
Tieši Kaukāza restorānā ”Madžari” var nobaudīt dažādus kaukāziešu ēdienus.
Apskatot restorāna darbību kopumā, var izdalīt 4 svarīgākos uzdevumus, kas noteikti būtu jāveic juridiskai personai.
1.Obligātie maksājumi jāveic gan laikā, gan pilnā apmērā.
2.Nodrošināt personālam(darbiniekiem) tādu darba vidi, kādu to nosaka likums.
3.Nodrošināt personāla (darbinieku) kvalitatīvu apmācību.
4.Ievērot visus sanitārā dienesta nosacījumus.
Izveidot ēdienkarti, kas būtu viegli un patīkami lasāma.…