Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:418339
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārēja informācija par SIA „A Aptieka 36”    5
2.  Mārketinga komplekss    7
2.1.  Produktu politika    7
2.2.  Cenu politika    8
2.3.  SIA „A Aptieka 36” atrašanās vieta    10
2.4.  Mārketinga komunikācijas    11
3.  Mārketinga vide    12
3.1.  SIA „A Aptieka 36” iekšējā vide    12
3.2.  Mikrovides faktori SIA „A Aptieka 36”    13
3.3.  Makrovides faktori SIA „A Aptieka 36”    13
4.  Darbs ar klientiem SIA „A Aptieka 36”    15
4.1.  Klientu apkalpošana    15
4.2.  Ieteikumi darbā ar klientiem    16
5.  Klientu aptauja    17
5.1.  Aptaujas rezultāti SIA „A Aptieka 36”    17
5.2.  Priekšlikumi jaunu klientu piesaistīšanai    22
6.  Tirgus segmentēšana SIA „A Aptieka 36”    23
6.1.  Klientu segmentācija    23
6.2.  Tirgus stratēģija    24
6.3.  Jauna tirgus segmenta analīze    25
7.  Konkurentu analīze    26
7.1.  Konkurences situācija SIA „A Aptieka 36”    26
7.2.  SIA „A Aptieka 36” tiešie konkurenti    26
7.3.  Konkurentu cenu līmenis    27
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Lai pieņemtu lēmumu par produktu politiku, jāzina ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas vai ar kādiem vajadzētu darboties, jo katram no tiem ir atšķirīgs pircējs, nepieciešamo investīciju apjoms, ir atšķirīgs naudas aprites ilgums un riska pakāpe. „ Sliktu produktu izveidošanai un pārdošanai nepieciešamas lielākas izmaksas nekā labu produktu izveidošanai un pārdošanai.” ( Kotlers, 2003, 156).
Produkts ir viss, kas radīts darba rezultātā, var apmierināt patērētāju vajadzības un tiek piedāvāts tirgū.
Aptieka piedāvā plašu medikamentu klāstu, protams, ka visus produktus nav iespējams uzskaitīt.
Zāļu klasifikācijas kārtība (izdoti saskaņā ar Farmācijas likuma 5. panta 10. punktu un 10. panta 13. punktu, MK noteikumi Nr. 885, Rīgā 2005. gada 22. novembrī). Noteikumi nosaka zāļu (izņemot veterinārās zāles) klasifikācijas kārtību. Zāļu valsts aģentūra, pieņemot lēmumu par zāļu reģistrāciju (pārreģistrāciju), vienlaikus nosaka arī zāļu piederību šādām klasifikācijas grupām:
Recepšu zāles – lietošanai nepieciešams ārstniecības personas rakstiski noformēts norādījums;
Bezrecepšu zāles – var lietot bez ārstniecības personas rakstiska norādījuma;
Aptieka piedāvā Klientu Karti, kura ir SIA „A Aptiekas” klientu lojalitātes programma. Visas tiesības uz A Aptieku klientu lojalitātes programmu pieder SIA „A Aptiekas”, reģ.Nr. 40003723815, Ulbrokas iela 23, Rīga, Latvija. Jebkurā „A Aptiekā” var saņemt „A Aptieku” Klienta Kartes pieteikuma anketu un Klientu Kartes lietošanas noteikumus. Saņemtā anketa jāaizpilda, jādatē un jāparaksta. Aizpildītā pieteikuma anketa jānodod jebkurā „A Aptiekā”, kur farmaceits izsniegs Klienta Karti. Karti var sākt lietot uzreiz pēc tās saņemšanas. „A Aptiekas” Klientu Karte ir SIA „A Aptiekas” īpašums. Klienta Karte tiek reģistrēta iesniegumu parakstījušai personai ar tās norādāmo vārdu, uzvārdu, vecumu, pasta adresi, e-pastu un telefona numuru. Klientu Kartes atlaide neattiecas uz bezrecepšu medikamentiem, maksājumiem ar pārskaitījumu un uz pirkumiem, par kuru pilns vai daļējs norēķins notiek ar dāvanu karti.
Uzrādot Klienta Karti pirms pirkuma veikšanas, Klienta Kartes lietotājs ir tiesīgs saņemt atlaidi pirkumam. Atlaide noteikta 6% apmērā no:
Recepšu medikamentu cenas,
Valsts kompensēto medikamentu cenas,
Privāto apdrošināšanas sabiedrību kompensēto medikamentu cenas.
Uzņēmumam šīs kartes atlaide nekādu peļņu nenes, ieguvums ir tikai klientiem, tādējādi piesaistot klientus. SIA „A Aptiekas” ir vienīgā aptieka, kura piedāvā šādu atlaižu sistēmu. Šajā aptiekā katru mēnesi tiek izsniegtas apmēram 40 jaunas Klientu Kartes.
„Uzņēmums bez maksas piedāvā produktus, par kuriem klienti būtu gatavi maksāt.” (Kotlers, 2004, 67).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register