-
Prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Dati par kuģi, kuģa sertifikātu kopijas | |
2. | Dokumentu komplekti kapteiņa 3. un 2. palīgam | |
3. | Reisa plānošana | |
4. | Kuģa sardzes organizācija | |
5. | Darba un atpūtas laika uzskaite | |
6. | Kuģa mācību trauksmju organizācija | |
7. | ISM un ISPS kodeksu ieviešana uz kuģa, kuģa dokumenti un pieraksti | |
8. | ISM rokasgrāmata rīcībai avārijas gadījumos | |
9. | SOPEP mācību organizācija | |
10. | Kuģa dienesta sakaru un trauksmes sakaru organizācija | |
11. | Kravas darbu organizācija un dokumentācija, P&A rokasgrāmata | |
12. | Kuģa korpusa, sistēmu un aprīkojuma tehniskās apkopes organizācija | |
13. | Kuģa karogvalsts un ostas valsts kontroles kārtība un ar to saistīta dokumentācija |
12. Kuģa korpusa, sistēmu un aprīkojuma tehniskās apkopes organizācija
Laba kuģa korpusa tehniskā apkope nodrošina kuģa drošību un vides aizsardzību, tādēļ kompānija ir izvirzījusi sekojošas prasības:
• 3 līdz 6 mēnešus pirms sausā doka superintendantam ir jāpārbauda kuģa korpusa tērauda stāvoklis un jāsagatavo tērauda aizstāšanas un metināšanas darbu saraksts, lietojot jaunākos tērauda biezuma mērīšanas instrumentus, komandas ieteikumus un paša pieredzi.
• Korpusa remonta specifikācijai ir jābūt Klases apstiprinātai pirms sausā doka nolūkā, lai nodrošinātu atbilstību Klases prasībām, pievēršot īpašu uzmanību CAP (condition assessment program) un analītiskajiem kalkulējumiem.
• Vietas, kur daļa no korpusa ir sairusi līdz pieļaujamajam minimālajam biezumam, ir jāizgriež un jāieliek vietā jaunas. Tērauda aizvietošanu būtu jāveic tādās vietās, kur virsmas korozija uz tērauda pārsniedz 15% vai arī vietas, kur struktūra ir būtiski sarūsējusi.
• Cinka anodiem balasta tankos ir jābūt jautājumam tehniskajās apspriedēs, un tos ir jānomaina sausā doka laikā vietās, kur nepieciešams.
• Sausās dokošanas laikā korpusa plāksnes un metinājumi ir jāsalabo lietojot tehnoloģiju un metinātājus, kurus ir apstiprinājusi Klase.
• Balasta tanku krāsošana ir jāveic atbilstoši Klases noteikumiem.
• Kuģa korpusa un tanku stāvoklis ir regulāri jāpārbauda un jāuztur kārtībā atbilstoši kuģa apkopes programmai. Starp sausajām dokošanām balasta tanku stāvoklis, tukšās vietas, koferdami ir jāpārbauda komandai vienu reizi 6 mēnešos, ieskaitot krāsojuma stāvokli un apšuvuma strukturālo stāvokli. Šīs pārbaudes ir atbilstoši jāpieraksta un jāziņo par tām kompānijai.
• Inspekcijas laikā atrastie bojājumi ir atbilstoši jāpieraksta, jāziņo kompānijai un jānovērš.
13. Kuģa karoga valsts un ostas valsts kontroles kārtība un ar to saistītā dokumentācija
Kad notiek karogvalsts kontrole, pārstāvi parasti pārbauda prasības, kuras ir rakstītas Karogvalsts likumā paredzēti kuģiem zem tās karoga. Bet var pārbaudīt arī citas tikpat svarīgas lietas. Uz visiem karoga kuģiem ir jāatrodas šādiem sertifikātiem, atļaujām un citiem dokumentiem:
• Certificate of nationalilty
• Tonnage certificate
• Load line certificate
• Stability certificate
• Minimum safe manning document
• Crew list
• Deratting certificate
• INTERNATIONAL OIL POLLUTION PREVENTION certificate (IOPP certificate)
• International Sewedge Polution Prevention cert. (ISPP certificate)
• Shipboard emergency plan
• Certificates of exemption
• Cargo-handling gear register
• Certificate of installation for welding gas plant
• Installation attestation for electrical plants
…
Prakses atskaite (LJA, m/v "Ice Ranger") Prakses atskaite par darbu uz kuģa "Ice Ranger"
Darbs divās valodās - latviešu un angļu.
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite m/t "Hose Marti"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite
Practice Reports for university70
-
Prakses atskaite m/t "Hose Marti"
Practice Reports for university16
-
Prakses atskaite TTP
Practice Reports for university91
-
Profesionālās prakses pārskats
Practice Reports for university87
-
Prakses atskaite
Practice Reports for university73