-
Prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Bankas vispārīgs raksturojums | 5 |
1.2. | Bankas izvēletais tirgus un klientu grupas | 5 |
1.3. | Bankas pārvaldes struktūra un tās funkcijas | 5 |
1.4. | Bankas struktūrvienības un to funkcijas, bankas iekšējās kontroles funkcijas | 7 |
1.4.1. | Struktūrvienības un to funkcijas | 7 |
1.4.2. | Bankas iekšējās kontroles funkcijas | 7 |
1.4.3. | Mārketinga nodaļas funkcijas, mārketinga aktivitātes: klientu piesaistes politika, reklāma, preču zīme, mārketinga procesa vadība | 8 |
2. | Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums | 9 |
2.1. | Uzkrajumi | 10 |
2.1.1. | Depozīti | 10 |
2.1.2. | Krājkonti | 12 |
2.2. | Konti un norēķini | 14 |
2.2.1. | Norēķinu konti | 14 |
2.3. | Maksājumu kartes | 15 |
2.4. | Citi pakalpojumi | 16 |
2.4.1. | Apdrošināšana | 16 |
2.4.2. | Individuālie seifi | 16 |
2.5. | Piedāvājumi uzņēmumiem | 16 |
2.5.1. | Konti un norēķini | 16 |
2.5.2. | Uzkrājumi | 17 |
2.5.3. | Kredīti | 17 |
2.6. | Elektroniskie pakalpojumi | 17 |
2.6.1. | Internetbanka | 17 |
2.6.2. | SMS banka | 17 |
2.6.3. | Klients-banka | 17 |
3. | Praksē veicamā darba apraksts | 19 |
3.1. | Bankas kredītpolitika | 19 |
3.2. | Bankas kredītdaļas darbība | 19 |
3.3. | Praktiskais darbs | 20 |
4. | Bankas bilances struktūra un tās analīze | 21 |
4.1. | Bankas bilances struktūra | 21 |
4.1.1. | Aktīvi | 21 |
4.1.2. | Pasīvi | 22 |
4.1.3. | Ārpusbilances posteni | 24 |
4.2. | Bankas bilances analīze | 24 |
Secinājumi un priekšlikumi | 35 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 36 |
Mūsdienās visās universālās bankās ir vairāk vai mazāk vienāds finanšu pakalpojumu un produktu piedāvājums, atšķīrigi ir tikai noformēšanas nosacījumi un maksa.
Bankas, savas darbības gaitā pilnveidoja sniegtus pakalpojumus. Līdz ar to, mūsdienās internetbankas un sms bankas pieslēgšanas piedāvājums, rēķinu apmaksas bankomātos ir bankas pakalpojumu neatņēmāmā sastāvdaļa. Tika paplašināts arī produktu klāsts. Šobrīd aktuālās ir dažāda veida komplekti gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, tajos ietilpst svarīgākie un ikdienas norēķiniem nepieciešamie bankas pakalpojumi (tiek atvērts norēķinu konts, izsniegta norēķinu karte, internetbankas un sms bankas pieslēgšana u.c.). Gan uzņēmumiem, gan fiziskām personām piedāvā atvērt algas kontu. Populārā kļūva arī iespēja pieslēgties regulārājiem maksājumiem un automātiskajai rēķinu apmaksai.
Pārējie bankas sniegtie pakalpojumi ir divu veidu noguldījumi- terminnoguldījumi, kas ir uz noteiktu laiku un tie nodrošina lielākus peļņas procentus, un atvērtie noguldījumi, kurus ir iespējams papildināt, maksājumu kartes- norēķinu kartes un kredītkartes. Tiek piedāvāti dažādu veidu norēķini, pensiju plāni, kredīti mājoklim, patēriņa kredīti, kredīti studentiem. Uzņēmumiem ir izstrādāti apgrozāmā kapitāla kredīts un investicīju kredīts, piemēram, pamatlīdzekļu iegādei. Aktuālā ir arī auto līzinga vai operatīvā (nomas) līzinga noformēšana.
GE Money Bank piedāvā plašu finanšu pakalpojumu klāstu fiziskām un juridiskām personām. Visi šie produkti un pakalpojumi ir precīzi izstrādāti tieši klienta finansiālo vajadzību īstenošanai, jo GE Money mērķis ir sniegt klientiem vislabākos risinājumus viņu finansiālo vajadzību apmierināšanai.
Fiziskām personām tiek sniegti un piedāvāti sekojoši produkti un pakalpojumi:
kredītkartes;
apdrošināšana;
patēriņa kredīti;
uzkrājumi un depozīti.…
Lai sīkāk izpetītu konkrētas bankas darbību, tika veikta prakse GE Money Bank Daugavpilī. Prakses mērķis bija nostiprināt teorētiskās zināšanas un iegūt atbilstošu pieredzi banku darbības jomā, kā arī iegūt datus prakses pārskata izstrādei. Prakses laikā iegūtie dati tika izmantoti GE Money Bank darbības analīzei un atspoguļoti prākses pārskatā. Darba izstrādei tika veikta GE Money Bank 2009.gada finanšu pārskatu analīze, veikta bilances un peļņas/zaudējuma aprēķina vertikālā un horizontālā analīze, kā arī izpētīti dažādi Bankas darbības rādītāji, un analizēta GE Money Bank ieņemamā tirgus daļa banku sektorā. Bankas bilances aktīvu un pasīvu posteņu īpatsvars un izmaiņas atspoguļo bankas veikto pasākumu gala rezultātu, tāpēc lielākā uzmanība tika pieversta bilances horizontālās un vertikālās analīzes veikšanai. Analīzei galvenokārt tika izmantoti GE Money Bank 2009.gada finanšu pārskats un ceturkšņa pārskati, kā arī iegūtie dati no Latvijas Komercbanku asociācijas mājas lapas. Prakses pārskats sastāv no sasniegumu ievada, prakses programmas tēmu izklāsta, secinājumiem un priekšlikumiem.
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite bankā
- Prakses atskaite par darbu bankā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite bankā
Practice Reports for university66
-
Prakses atskaite par darbu bankā
Practice Reports for university27
-
Prakses atskaite AS "NORD/LB Latvija"
Practice Reports for university60
-
SIA "Hansabanka" prakses atskaite
Practice Reports for university79
Evaluated! -
Prakses atskaite bankā
Practice Reports for university48