Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:615865
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ievads
Prakses vieta: VSIA „Latvijas Koncerti”. Uzņēmuma „Latvijas Koncerti” mērķis ir veidot un attīstīt valsts profesionālo koncertdzīvi, īstenojot Latvijas valsts apņemšanos - ar augstas kvalitātes un radoši iedvesmojošām aktivitātēm apmierināt iedzīvotāju tiekšanos pēc labas mūzikas, kā arī iedvesmot laikabiedru garīgo izaugsmi. „Latvijas Koncerti” pārstāv Latvijas profesionālo mūziķu radošo izpausmju intereses Latvijā un ārvalstīs. „Latvijas Koncertu” darbība ir vērsta uz valsts kultūras, sociālās un reģionālās attīstības, kā arī ārējās un iekšpolitikas nostādņu īstenošanu; ir viena no būtiskākajām valsts iekšējās un ārējās kultūrpolitikas mārketinga sastāvdaļām. „Latvijas Koncerti” regulāri sadarbojas ar Latvijas pašvaldībām mūzikas festivālu un atsevišķu koncertu rīkošanā. Ik gadu visā Latvijā notiek apmēram 400 „Latvijas Koncerti” rīkoti pasākumi.
Pēdējais lielākais notikums „Latvijas Koncertu” un Latvijas mūzikas dzīvē bija pasaulslavenā orķestra - Berlīnes filharmoniķu (Berliner Philharmoniker) uzstāšanās Rīgā, Latvijas Nacionālajā operā šī gada 2.maijā. Berlīnes filharmoniķi ir viens no pirmā trijnieka simfoniskajiem orķestriem ne tikvien Eiropas, bet arī globālā rietumu kultūras klasiskās mūzikas kontekstā. Berlīnes Filharmoniskais orķestris tika izveidots 1882. gadā, kopš 2002. gada 7. septembra brits sers Saimons Retls ir „Berlīnes filharmoniķu" virsdiriģents. Patlaban orķestrī spēlē 129 mūziķi.
Latvijā biļetes uz Berlīnes filharmoniķu koncertu tika izpirktas divu dienu laikā. Tā kā vietu skaits Operā ir ierobežots un šādas klases mūziķi Latvijā bija pirmo reizi, bija jādomā, kā koncertu parādīt pēc iespējas plašākam iedzīvotāju lokam. Tieši tāpēc prakses laikā tika izstrādāts projekts „Tiešraidi gaidot”. Bija iespējamas trīs projekta alternatīvas – koncerta tiešraide uz lielā ekrāna pie Doma baznīcas, koncerta tiešraide uz lielā ekrāna pie Operas, kā arī koncerta ieraksts un diska izdošana. Lai izvērtētu uzņēmuma mērķiem un līdzekļiem visizdevīgāko projektu, tika veiktas alternatīvu stratēģiskās un riska analīzes, kā arī projekta SVID analīze.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register