Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:645172
 
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības apraksts un vērtējums    2
1.1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    3
1.3.  Uzņēmuma pārdošanas organizācija    3
2.  Uzņēmuma mārketinga darbības apraksts    9
2.1.  Uzņēmuma konkurenti un konkurētspēja    9
2.2.  Cenas, to veidošana    11
2.3.  Reklāma un tās efektivitāte    12
  PIELIKUMS    14
  Izmantotā literatūra    23
Extract

1.1. Uzņēmuma apraksts

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā- SIA) „X” savu darbību uzsāka 1998.gadā, atverot savu pirmo tirdzniecības laukumu X rajona, X pagasta „X-os”. Laika gaitā, uzņēmumam attīstoties un paplašinoties, tika atvērts automašīnu tirdzniecības laukums X rajona X. Pēc diviem gadiem- 2000.gadā, uzņēmums atvēra velosipēdu tirdzniecības vietu X un auto rezerves daļu tirdzniecības vietu X rajona, X pagasta „X-os”. Līdztekus tam tika atvērts automašīnu serviss, lai varētu veikt tehnisko apkopi automašīnām, kas atvestas no Vācijas, kā arī sniegt pakalpojumus klientiem, kas iegādājas automašīnas šajā uzņēmumā, gan arī tuvējo rajonu un pagastu iedzīvotājiem.
Automašīnu piegādei no Vācijas uzņēmums izmanto savu auto treileri Scania, kā arī pieņem automašīnas komisijas tirdzniecībā.
Kopš 2005.gada SIA „X” ir iesaistījies Latvijas Dabas fonda projektā „Ziemeļgaujas ielejas aizsardzība un apsaimniekošana”. Šī projekta ietvaros uzņēmums sāka nodarboties ar lauksamniecību, lopkopību.
Apkopojot iepriekš minēto informāciju, var secināt, ka SIA „X” darbības veidi ir sekojoši:
• lietotu automobiļu un motociklu pārdošana, automobiļu apkope un remonts
• automobiļu detaļu un piederumu pārdošana,
• autotransports,
• pārējā mazumtirdzniecība specializētajos veikalos,
• lopkopība.

1.2. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra.

Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra parāda uzņēmuma nodaļu izvietojumu un savstarpējo saistību. Tā ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas un citiem faktoriem. Jebkurš uzņēmums sastāv no vadošās sistēmas, kas aptver vadīšanas aparāta darbiniekus, un vadāmās sistēmas, kas realizē noteiktas funkcijas - tehnoloģiskās, komerciālās, finansiālās, drošības, grāmatvedības u.c.
Uzņēmuma SIA „X” organizatoriskā struktūra ir ļoti vienkāršs modelis- tā ir centralizētā organizācija. Uzņēmuma kolektīvu sastāda 8 darbinieki, no kuriem viens ir grāmatvedis, savukārt pārējie darbinieki strādā specializētajos veikalos un mašīnu tehniskās apkopes servisā. Uzņēmuma vara koncentrējas vienā vietā un visus lēmumus pieņem uzņēmuma vadītājs. Tādam mazam uzņēmumam kā SIA „X”, šī vienkāršā pārvaldes sistēma palīdz ekonomēt pārvaldes izdevumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register