Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:850912
 
Evaluation:
Published: 30.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Uzņēmuma struktūra    5
3.  Veicamā amata un pienākumu apraksts    7
4.  Pašvērtējums    9
5.  Ceļu uzturēšana ziemā    10
Extract

Prakses darbu veicu VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ Rīgas ceļu rajonā 4. darb. vad. Iecirknī ‘’Bērzkalni’’ laika posmā no 3. jūlija līdz 8. septembrim 2006.gadā.
VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ izveidojās 1997. gada 1.septembrī, apvienojoties pieciem ceļu uzturēšanas uzņēmumiem:
Rīgas 1. ceļu pārvaldei;
Ogres 20.ceļu pārvaldei;
Bauskas 11. ceļu pārvaldei;
Jelgavas 2. ceļu pārvaldei;
Aizkraukles 22. ceļu pārvaldei.

Apvienojoties tika turpinātas pastāvošās tradīcijas un pilnveidota pieredze, kas bija jau uzkrāta 80. gadu garumā.
VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ galvenais darbības virziens ir autoceļu un tiltu uzturēšana. Uzņēmums arī veic autoceļu būvi, remontu un ceļu būvmateriālu ražošanu. Uzņēmums nenodarbojas ar projektēšanu, tādejādi kvalitātes vadības sistēma neietver standarta LVS EN 130 9001 punktu 7.3. – projektēšana un izstrāde.
Galvenais uzņēmuma klients ir Bezpeļņas organizācija, Valsts akciju sabiedrība ‘’Latvijas Valsts ceļi.’’ Tās pasūtījumu īpatsvars kopējā darījumu apjomā ir virs 80%.
VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ klienta īpašums ir A, B, C un D klases valsts autoceļi kopā ar to aprīkojumu. VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ pārstāvji kopā ar klienta pārstāvjiem divas reizes gadā pirms nākamās sezonas iestāšanās apseko visu ceļu stāvokli un sastāda sabrukušo ceļa posmu sarakstu.


Uzņēmuma galvenais mērķis ir:
1.Sniegt saviem klientiem teicamas kvalitātes pakalpojumus, kas atbilst spēkā esošajām normatīvajām prasībām;
2.Nodrošināt valsts autoceļu tīkla efektīvu uzturēšanu un atjaunošanu atbilstoši noteiktiem kvalitātes un vides standartiem.
Uzņēmums cenšas:
1.Pastāvīgi sekot pasūtītāju vēlmēm;
2.Nepārtraukti pilnveidot esošās tehnoloģijas;
3.Izglītot un attīstīt personāla izmaiņas un prasmes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register