-
Prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
Prakses mērķis un uzdevumi | 2 | |
Prakses vieta | 2 | |
Prakses vadība uzņēmumā | 2 | |
Pienākumi prakses laikā | 2 | |
Prakses uzdevumu izpildes analīze | 4 | |
1.nodaļa. | Uzņēmuma attīstības vēsture | 4 |
2.nodaļa. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 4 |
3.nodaļa. | Uzņēmuma telpu iekārtojums un piemērotība veicamajam darbam | 5 |
4.nodaļa. | Uzņēmuma partneri | 6 |
5.nodaļa. | Uzņēmuma galvenie piedāvājumi | 6 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma klientu apkalpošanas stratēģija | 7 |
7.nodaļa. | Uzņēmuma cenu stratēģija | 8 |
8.nodaļa. | Uzņēmuma konkurence | 9 |
9.nodaļa. | Komunikāciju politika uzņēmumā | 10 |
10.nodaļa. | Kvalitātes vadība uzņēmumā | 10 |
11.nodaļa. | Risku vadība uzņēmumā | 11 |
Prakses pašnovērtējums | 11 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 12 |
Prakses pašnovērtējums
• Sagatavotība – iepriekš biju apguvusi teorētiskās pamatzināšanas tūrismā un viesmīlības biznesā, kuras papildināju prakses laikā. Palīdzēja apgūtās svešvalodu (angļu un krievu) zināšanas, arī tās tika uzlabotas prakses laikā. Iepriekš bija apgūtas zināšanas darbam ar kases aparātu, taču nebija praktiskās iemaņas, kuras nācās apgūt prakses laikā, kā arī darbu ar karšu termināli. Biju apguvusi pamatzināšanas viesmīļa-bārmeņa darbam ISMA kursā, kuras prakses laikā papildināju ar praktiskajām iemaņām. Skolā apgūtās pamatzināšanas noderēja un tika uzlabotas prakses laikā.
• Attieksme pret darbu – viesnīcas darbs mani interesēja visvairāk no tūrisma nozarēm, tādēļ ar nolūku par prakses vietu izvēlējos viesnīcu. Prakses sākumā māca šaubas un uztraukums par nepietiekamām zināšanām un spējām viesnīcas darbā, tomēr biju ļoti pacietīga un patstāvīga – centos visus norādījumus izpildīt pēc iespējas precīzāk, jo vēlējos ātrāk apgūt visas nepieciešamās iemaņas un zināšanas šajā darbā. Strādāju ar ļoti augstu atbildības sajūtu, jo vēlējos sevi pierādīt kā labs praktikants – darbinieks, kuru varētu pieņemt darbā uz pastāvīgu laiku.
• Komunikatīvās īpašības – prakses laikā centos izskatīties vizuāli pievilcīgi – sakopti un pieklājīgi, kas ir svarīgi attiecībā pret darba devēju, klientiem (viesiem) un apkārtējiem cilvēkiem. Pirmās dienās bija grūti pierast pie jaunās vides, jo bija uztraukums par nepietiekamām zināšanām, spējām un lielo atbildību, kas jāveic darba laikā. Tomēr ātri pielāgojos jebkuros apstākļos, tādēļ bija viegli iepazīties, saprasties un iekļauties jaunajā kolektīvā. Kolektīvs ir ļoti draudzīgs, tādēļ bija viegli iemācīties un apgūt nepieciešamās iemaņas, jo apkārt bija cilvēki, kuri palīdzēja un kuriem varēja prasīt jebko jebkurā laikā.
Secinājumi un priekšlikumi
• Prakses organizācija un īstenošana noritēja veiksmīgi un ar panākumiem, tika iegūtas jaunas zināšanas, pieredze un prasmes tūrismā – viesmīlības darbā.
• Tika realizēts mērķis – iegūt pieredzi un praktiskās iemaņas viesnīcu biznesā, kā arī tika izpildīti prakses uzdevumi.
• Prakses vieta – viesnīca „Raibie Logi” ir konkurētspējīgs uzņēmums, kurš sniedz kvalitatīvu un pievilcīgu pakalpojumu.
• Prakses laikā tika uzlabotas un papildinātas esošās zināšanas un iemaņas tūrismā un viesmīlības industrijā.
• Prakse nepieciešama katram studentam, lai gūtu pieredzi kādā sfērā, kā arī iemācīties strādāt, izpildīt vadītāja norādījumus, kā arī būt disciplinētam un censties labākajam savā jomā.
• Viesnīcu „Raibie Logi” iesaku kā labu prakses vietu arī citiem studentiem.
…
Prakses atskaite par administratores darbu viesnīcā.
Pielikuma nav.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university4
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university13
-
Prakses atskaite finanšu analīzē AS "L&T Hoetika"
Practice Reports for university30
-
Profesionālās prakses atskaite
Practice Reports for university29
-
Prakses atskaite izdevniecības uzņēmumā
Practice Reports for university34