Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:640928
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  A/S „Drogas ”uzņēmuma raksturojums    4
2.  A/S „Drogas” mārketinga mix izpēte    6
2.1.  Produkts    6
2.2.  Cena    10
2.3.  Sadale un izvietojums    12
2.4.  Virzīšana tirgū    14
3.  A/S „Drogas”mārketinga vides analīze    18
3.1.  Uzņēmuma iekšējās vide    18
3.2.  Uzņēmuma ārējā vide    20
4.  Klientu servisa novērtējums    28
5.  Klienta apmierinātības līmeņa novērtējums    30
5.1.  Anketēšanas rezultātu analīze    30
6.  Tirgus segmentēšana    38
7.  Konkurentu novērtējums    41
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    46
  Pielikumi    47
Extract

Liela nozīme ir mārketingam, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdod un kāda ir šīs produkcijas potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Autore prakses vietu ir izvēlējusies uzņēmumu - Akciju sabiedrību (turpmāk tekstā A/S) „Drogas”. Prakses laikā tiks analizēta A/S „Drogas” mārketinga sistēma, gan teorētiskā bāze, kā arī praktiskās darbības un sniegti priekšlikumi par klientu servisu pilnveidošanu un jaunu klientu piesaistīšanu.
Prakses laika periods – 2011. gada 17. februāra līdz 2011. gada 13. aprīlim.
Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
Prakses uzdevumi ir:
1. Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2. Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa (produkts, cena, vieta, mārketinga komunikācijas) izpēti.
3. Analizēt mārketinga vidi.
4. Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5. Veikt aptauju, lai noskaidrotu, kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1244989
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register