-
Prakses pārskats a/s "Drogas"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | A/S „Drogas ”uzņēmuma raksturojums | 4 |
2. | A/S „Drogas” mārketinga mix izpēte | 6 |
2.1. | Produkts | 6 |
2.2. | Cena | 10 |
2.3. | Sadale un izvietojums | 12 |
2.4. | Virzīšana tirgū | 14 |
3. | A/S „Drogas”mārketinga vides analīze | 18 |
3.1. | Uzņēmuma iekšējās vide | 18 |
3.2. | Uzņēmuma ārējā vide | 20 |
4. | Klientu servisa novērtējums | 28 |
5. | Klienta apmierinātības līmeņa novērtējums | 30 |
5.1. | Anketēšanas rezultātu analīze | 30 |
6. | Tirgus segmentēšana | 38 |
7. | Konkurentu novērtējums | 41 |
Secinājumi | 44 | |
Priekšlikumi | 45 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 46 | |
Pielikumi | 47 |
Liela nozīme ir mārketingam, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdod un kāda ir šīs produkcijas potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Autore prakses vietu ir izvēlējusies uzņēmumu - Akciju sabiedrību (turpmāk tekstā A/S) „Drogas”. Prakses laikā tiks analizēta A/S „Drogas” mārketinga sistēma, gan teorētiskā bāze, kā arī praktiskās darbības un sniegti priekšlikumi par klientu servisu pilnveidošanu un jaunu klientu piesaistīšanu.
Prakses laika periods – 2011. gada 17. februāra līdz 2011. gada 13. aprīlim.
Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
Prakses uzdevumi ir:
1. Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2. Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa (produkts, cena, vieta, mārketinga komunikācijas) izpēti.
3. Analizēt mārketinga vidi.
4. Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5. Veikt aptauju, lai noskaidrotu, kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.…
Saskaņa ar prakses nolikumu, tiek izieta prakse XXX pagasta pašvaldībā. XXX pagasta padome ir pašvaldība, kas darbojas saskaņā ar likumu „Par pašvaldību”. Pašvaldībā iedzīvotāju pārstāvniecību nodrošina to ievēlēts pašvaldības lēmējorgāns – padome, kas pieņem lēmumus, nosaka institucionālo struktūru, izstrādā un izpilda pašvaldības budžetu. Padomi veido ievēlēti deputāti, kas pārstāv patstāvīgās komitejas (finansu, kultūras, sociālo un izglītības). Padomes darba organizāciju, lēmumu pieņemšanas kārtību (u.c. noteikumus) nosaka pašvaldības izstrādāts nolikums. XXX pagasta pārraudzībā darbojas sekojošas struktūrvienības: • izpildvara; • komunālā saimniecība; • bibliotēkas: • kultūra un sports: • sociālais dienests; • bāriņtiesa. Pašvaldības iestādes: • PII „Zīļuks”; • Zūru pamatskola. Pašvaldības mērķis ir nodrošināt iedzīvotāju ar likumā paredzēto pakalpojumu sniegšanu, veicināt teritorijas un uzņēmējdarbības attīstību un iedzīvotāju labklājības līmeņa celšanu. Dodoties praksē mani izvirzītie mērķi ir: • nostiprināt un papildināt teorētiskās zināšanas, kuras ir iegūtas mācoties koledžā; • apgūt praktiskās iemaņas, kuras nepieciešamas grāmatvedim; • iegūt kvalifikācijas darba izstrādei nepieciešamo informāciju. Lai sasniegtu šos mērķus tiek izvirzīti uzdevumi: 1) iepazīties ar XXX pagasta pašvaldības darba organizāciju; 2) iepazīties ar pašvaldības grāmatvedības uzskaiti; 3) piedalīties grāmatveža pienākuma izpildē konkrētu darbu veikšanā; 4) ievākt prakses pārskatam nepieciešamos datus un informāciju; 5) sagatavot prakses pārskatu.
- Prakses pārskats a/s "Drogas"
- Prakses pārskats SIA "Centrako"
- Prakses pārskats SIA "TietoEnator"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses pārskats SIA "TietoEnator"
Practice Reports for university30
-
Prakses pārskats SIA "Centrako"
Practice Reports for university19
-
Prakses pārskats LPKS "Latraps"
Practice Reports for university37
-
Prakses pārskats. Banku augstskola
Practice Reports for university30
-
Prakses pārskats auditorfirmā "Deloitte Latvia"
Practice Reports for university46