-
Prakses pārskats. AS "SEB Banka"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Kredītiestādes raksturojums, uzņēmējdarbība un finanses kredītiestādē | 5 |
2. | Informātika un datu bāzu vadība kredītiestādē | 11 |
3. | Lietvedība kredītiestāde | 14 |
4. | Grāmatvedības politika un finanšu grāmatvedība kredītiestādē | 18 |
5. | Kredītiestādes gada pārskats, tā galveno sastāvdaļu raksturojums, strukturālā un dinamiskā analīze | 22 |
5.1. | AS „SEB Banka” bilances raksturojums un analīze | 22 |
5.2. | AS „SEB Banka” naudas plūsmas analīze | 27 |
5.3. | AS „SEB Banka” peļņas vai zaudējuma analīze | 29 |
6. | Nodokļi un nodokļu politika kredītiestādē | 32 |
7. | Finanšu pakalpojumi kredītiestādē un kredītiestādes darbības novērtēšana | 36 |
7.1. | Finanšu pakalpojumi bankā | 36 |
7.2. | Banku darbības rādītāji | 39 |
8. | Apdrošināšanas pakalpojumi kredītiestādē | 42 |
9. | Lietišķā saskarsme un komunikācija kredītiestādē | 46 |
Secinājumi un priekšlikumi | 48 | |
Bibliogrāfisko norāžu sarakts | 50 |
Secinājumi un priekšlikumi
Prakses pārskatā izanalizēta AS „SEB Banka” darbība, akcentējot uzmanību darbības principiem un finanšu rezultātiem.
Darba gaitā radušies šādi secinājumi:
1) „SEB Banka” ieņem vadošās pozīcijas pensiju un uzkrājumu tirgū Latvijā, pārvaldot pensiju līmeņus gandrīz 380 tūkstošiem 2. un 3. pensiju līmeņa dalībnieku.
2) AS „SEB Banka” izmanto lielu datorprogrammu bāzi, kas ļauj darbiniekiem pielietot jaunākās informācijas tehnoloģijas darba vidē un atvieglo ikdienas darba pienākumu izpildi.
3) Kredītiestādē „SEB Banka” izveidota iekšējā lietvedības politika balstoties uz LR normatīvajiem aktiem, taču audita rezultātā tika konstatēti nelieli pārkāpumi iekšējo dokumentu izstrādāšanā un kārtošanā.
4) „SEB” grupā ir izveidota vienota grāmatvedības politika, kas ir jāievēro visiem meitas uzņēmumiem, tajā skaitā arī AS „SEB Banka”.
5) 2012. pārskata gadu „SEB Banka” AS noslēdza ar peļņu, taču tā bija krietni mazāka nekā 2011. gadā, jo samazinājās kredītu kvalitāte un banka veica uzkrājumus šaubīgajiem debitoriem.
6) 2012. gadā Bankai veiksmīgi izdevies piesaistīt jaunus klientus kā rezultātā par 21% palielinājās klientu noguldījumu apjoms.
7) „SEB Banka” ievēro un laicīgi apmaksā visus LR noteiktos nodokļus, tajā skaitā uzņēmuma ienākuma nodokli un samazina savu nodokļu slogu, aktīvi ziedojot un sponsorējot dažādu sabiedrisko pasākumu organizēšanai.
8) AS „SEB Banka” pašu kapitāls ir pietiekošs, lai nosegtu esošās saistības, taču pēdējā gada laikā tas samazinājās, tāpat arī banka kļuva mazāk likvīda.
9) AS „SEB Banka” nesniedz apdrošināšanas un līzinga pakalpojumus, ko nodrošina „SEB grupas” meitas uzņēmums AAS „SEB Dzīvības Apdrošināšana”, bet tie arī ir uzskatāmi par bankas produktiem.
10) Banka ietur stingru lietišķo etiķeti un prasības attiecību veidošanā gan ar klientiem, gan arī darbinieku vidū.
…
AS „SEB banka” ir pazīstama kā viena no vadošajām bankām Latvijas banku sektorā, kas sniedz pakalpojumus gan fiziskajām, gan juridiskajām personām, tāpēc autorei it īpaši interesanti bija uzzināt par bankas spējām noturēties līderpozīcijas. Darba mērķis ir sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu pielietošanu darba vidē, kā arī izvērtēt AS „SEB Banka” lomu ekonomikā, analizējot un izpētot uzņēmuma finanšu struktūru, kā arī izstrādāt priekšlikumus Bankas darbības efektivitātes palielināšanai. Darbā iekļauts: 1. Kredītiestādes raksturojums, uzņēmējdarbība un finanses kredītiestādē 2. Informātika un datu bāzu vadība kredītiestādē 3. Lietvedība kredītiestāde 4. Grāmatvedības politika un finanšu grāmatvedība kredītiestādē 5. Kredītiestādes gada pārskats, tā galveno sastāvdaļu raksturojums, strukturālā un dinamiskā analīze 5.1. AS „SEB Banka” bilances raksturojums un analīze 5.2. AS „SEB Banka” naudas plūsmas analīze 5.3. AS „SEB Banka” peļņas vai zaudējuma analīze 6. Nodokļi un nodokļu politika kredītiestādē 7. Finanšu pakalpojumi kredītiestādē un kredītiestādes darbības novērtēšana 7.1. Finanšu pakalpojumi bankā 7.2. Banku darbības rādītāji 8. Apdrošināšanas pakalpojumi kredītiestādē 9. Lietišķā saskarsme un komunikācija kredītiestādē Darbs atbilstoši Banku Augstskolas vērtēšanas sistēmai novērtēts uz 8 ballēm.
- Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
- Prakses pārskats. AS "SEB Banka"
- Profesionālās prakses pārskats AS "Hansabanka"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Profesionālās prakses pārskats AS "Hansabanka"
Practice Reports for university78
Evaluated! -
Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
Practice Reports for university31
-
Prakses atskaite "SEB Unibanka"
Practice Reports for university27
-
Prakses pārskats a/s "Parex banka"
Practice Reports for university32
Evaluated! -
SEB banka - prakses atskaite
Practice Reports for university60