Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:881275
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma un nozares, kurā darbojas uzņēmums, vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.2.  Uzņēmējdarbības forma    5
1.3.  Uzņēmējdarbības veidi    5
1.4.  Darbaspēka raksturojums    5
1.5.  Uzņēmuma vēsture    6
1.6.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    6
1.7.  Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienībā    7
1.8.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    8
2.  Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana    10
2.1.  Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu (mērķi, struktūra, resursi, tehnoloģijas, kultūra) izpēte un analīze (SVID analīze)    10
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un faktoru ietekmes uzņēmuma mērķu sasniegšanā analīze    12
2.3.  Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētisko vadības stilu analīze    13
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze, priekšrocības un problēmas, kuras izriet no uzņēmuma lieluma    14
2.5.  Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un dokumentācijas izpēte    15
2.6.  Dokumentu plūsmas uzņēmumā izpēte, analīze    15
2.7.  Uzņēmuma iekšējā Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas, tās aktualitātes, izmantošanas efektivitātes un drošības izpēte, analīze    16
2.8.  Uzņēmumā lietoto datorprogrammu izpēte    20
2.9.  Uzņēmumā izmantojamo datu bāzu izpēte    20
2.10.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums, produkta dzīves cikla izpēte un analīze    20
2.11.  Sniegto pakalpojumu uzskaites kārtības izpēte    21
2.13.  Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte    23
2.14.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšanas avotu izpēte    23
2.15.  Uzņēmuma zīmola pozicionēšanas izpēte un novērtējums    23
2.16.  Uzņēmumā lietoto mārketinga komunikācijas kanālu izpēte un novērtējums    24
2.17.  Uzņēmuma produktu pārdošana metožu izpēte un novērtējums    24
2.18.  Izmaksu struktūra, pašizmaksas pazemināšanas rezerves uzņēmumā    24
2.19.  Uzņēmuma izaugsmes iespējas, uzņēmuma izaugsmei piemērotu stratēģiju analīze    25
2.20.  Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze    25
2.21.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā, sagādes tirgus izpēte un analīze, sagādes procesa organizācijas izpēte    25
2.22.  Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas mehānismu uzņēmumā izpēte    26
2.23.  Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze    27
3.  Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte, analīze    28
3.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām    28
3.2.  Grāmatvedības politikas, darba organizācijas principu un grāmatvedībā pielietojamo metožu izpēte    28
3.3.  Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izpēte    28
3.4.  Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte    29
3.5.  Uzņēmuma nomaksāto nodokļu, nodevu un sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu aprēķināšanas un uzskaites kārtības izpēte un analīze    30
3.6.  Uzņēmuma gada pārskata analīze    31
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    34
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• SIA „Carat” ir mediju aģentūra, kas ieguvusi stabilu vietu tirgū un tās izaugsme vērojama pozitīvajos finanšu rādītājos.
• Tā kā Carat ir starptautiska mediju aģentūra, lielākā daļa no uzņēmuma klientiem ir starptautiskā tīkla klienti vairākās pasaules valstīs, šis apstāklis nodrošina uzņēmumam klientus, kas ir plaši pazīstami zīmoli.
• Uzņēmums katram klientam pievēršas individuāli un meklē veiksmīgākos risinājumus, lai klienta mērķi un vēlmes tiktu apvienotas ar aģentūras mērķiem un iespējām.
• Ņemot vērā to, ka valstī un pasaulē vērojama ekonomiskā lejupslīde, uzņēmums rīkojas, lai optimizētu līdzekļu izlietojumu un spētu veiksmīgi funkcionēt arī šādos apstākļos.
• Uzņēmumam ir ļoti spēcīga risku kontroles sistēma, kas nodrošina uzņēmuma mierīgu ikdienas darbību un, nepieciešamības gadījumā, skaidru rīcība plānu krīzes situācijās.
• Aģentūras darbs tiek plānots un kontrolēts ar sapulcēm un atskaitēm, tādā veidā radot disciplīnu darbinieku vidū un sakārtotu vidi uzņēmumā.
• Ir brīži, kad uzņēmuma darbiniekos vērojams motivācijas trūkums un nepatika vienam pret otru, kas varētu traucēt ikdienas darbā.

Priekšlikumi:
• Lai novērstu darbinieku savstarpējās personiskās antipātijas, būtu nepieciešams organizēt dažādus kolektīva saliedēšanas pasākumus, kas palīdzētu darbiniekiem vienam otru iepazīt brīvākā atmosfērā un, iespējams, mainītu viedokļus.
• Motivācijas uzlabošanai uzņēmums jau ir ieviesis prēmiju sistēmu par piesaistītiem klientiem, svarīgi būtu to saglabāt un šādu sistēmu padarīt darbiniekiem par mērķi uz ko tiekties ikdienā.
• Biroja vadītājas darbu atvieglotu izmaiņu ieviešana darba organizācijā, piemēram, uzņēmumam pienākošo laikrakstu un žurnālu speciāla arhīva izveidošana, kā arī biroja tehnikas uzlabošana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register