Practice Reports
Technologies
Cooking, Food Processing
Profesionālā prakse ēdināšanas uzņēmumā SIA "Jaunpils pils"-
Profesionālā prakse ēdināšanas uzņēmumā SIA "Jaunpils pils"
Practice Reports19 Cooking, Food Processing, Tourism, Traveling
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
2. | Saimnieciskais dienests | 8 |
2.1. | Darbinieku pienākuma apraksti, darba plānošana | 8 |
2.2. | Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības | 10 |
2.3. | Viesnīcas veļas māja | 10 |
2.4. | Telpu uzkopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums | 11 |
2.5. | Telpu uzkopšanai izmantoto darbarīku un tehnoloģisko iekārtu raksturojums | 12 |
2.6. | Telpu uzkopšanas grafiki | 12 |
2.7. | Secinājumi un priekšlikumi | 12 |
3. | Uzņemšanas dienests | 13 |
3.1. | Dienesta struktūra, darbinieku amatu apraksti, darba grafiki | 13 |
3.2. | Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā | 14 |
3.3. | Pārskatu veidi un viesa kredītu kontrole, sadarbība ar citiem dienestiem | 15 |
3.5. | Secinājumi un priekšlikumi | 15 |
4. | Ēdienu un dzērienu dienests | 16 |
4.1. | Tirdzniecības telpu struktūra; piedāvātie pakalpojumi | 16 |
4.4. | Viesu apkalpošanas process | 23 |
4.5. | Brokastu pasūtījuma izpilde | 23 |
4.6. | Banketu un konferenču organizācijas tehnoloģiskie procesi viesnīcā | 24 |
4.7. | Secinājumi un priekšlikumi | 24 |
Izmantotā literatūra | 25 |
4.3. Brokastu veidi viesnīcā; brokastu organizācijas procesi:
Nav tādas speciālās brokastu ēdienkartes, viesis var izvēlēties pats, kuru no visām piedāvātajām kroga maltītēm vēlas brokastīs. Brokastu pasūtīšana numuriņā, notiek jau reģistrēšanās brīdī, pēc reģistrācijas, ir jāiet uz krogu, precizēt sava pasūtījuma vēlmes, kādus ēdienus vēlas brokastīs, un cikos. Brokastu izmaksas tiek pierēķinātas klāt viesa rēķinam. Dienesta vadītāja, paziņo grāmatvedei šo brokastu summu, lai grāmatvede var pierēķināt rēķinam.
4.4. Viesu apkalpošanas process:
Viesis ierodas krogā. Ja vienkārši vēlas kaut ko padzerties, tad uzreiz var doties pie letes un pasūtīt. Pie letes stāv dažādas ēdienkartes, viesis izvēlas ēdienkarte, un dodas apsēsties pie galdiņa. Kad viesis ir izdomājis ko pasūtīs, atnāk viesmīlis un pieņem pasūtījumu. Nodod pasūtījumu virtuvei, kad ēdiens gatavs, viesmīlis to pasniedz viesim. Pēc maltītes nobaudīšanas viesis var samaksāt uzreiz, skaidrā naudā vai ar karti, vai arī likt, lai pieskaita viņa rēķinam.
4.5. Brokastu pasūtījuma izpilde:
Ja viesis ir pasūtījis brokastis numuriņā, viņam viesmīles tās aiznes uz paplātēm. Norēķināties viesis var vai nu pasūtīšanas laikā, vai arī pirms aizbraukšanas, jo maksa par brokastīm tad būs pieskaitīta kopējam viesa rēķinam.
4.6. Banketu un konferenču organizācijas tehnoloģiskie procesi viesnīcā:
Viesnīca piedāvā rīkot dažādus svētkus, banketus un konferences. Šādus pakalpojumus var pasūtīt telefoniski, vai caur e – pastu. Ja no viesnīcas puses ir vajadzīga tikai telpa, tad visu var sarunāt neklātienē, bet ja ir vajadzīga viesnīcas palīdzība dekorēšanā, vai kādas aparatūras sagādāšanā, tad gan ir jārunā tieši klātienē. Viesnīca piedāvā pagalma noformēšanu ar svecēm vai lāpām; pašu telpu noformēt, uguņošanu; automašīnu apsardzi; muzikālo noformējumu. Banketos ir iespēja dabūt multimēdiju projektoru, ekrānu un DVD. Viesnīca piedāvā šādas telpas:
Lielā zāle;
Kamīnzāle;
Torņa zāle;
Vīna pagrabs;
Visas pils zāles kopā;
Lielās zāles daļa un kamīnzāle;
Semināru telpa;
Zaļā zāle (pils pagalms);
Mazā zāle;
Kroga lielā telpa;
Kroga bāra telpa;
Abas kroga telpas;
Visa pils slēgtajam vakaram.
4.7. Secinājumi un priekšlikumi:
Ēdot šajā viduslaiku krogā, tiešām sajutos, kā viduslaikos, apkārtne kā no viduslaiku filmas. Ne tikai zāles izskats un atmosfēra dod šo sajūtu, bet arī trauki, no kuriem bauda maltīti, ir ieturēti viduslaiku stilā, un tas man ļoti patika. Uzskatu, ka viesnīcas piedāvājums pasākumiem ir liels, un katrs var izvēlēties sev piemērotu pakalpojuma veidu.
…
Šī gada prakse ir „Profesionālā prakse”, kuras mērķis ir nostiprināt studentu iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas. Šīs prakses laikā, jāstrādā viesnīcās vai viesu mājās. Prakses sadalījums: Pirmās divas nedēļas, piedalīšanās saimnieciskā dienesta darbībā. Otrās divas, piedalīšanās uzņemšanas dienesta darbībā. Trešās divas nedēļas, piedalīšanās ēdienu un dzērienu dienesta darbībā, un veidot prakses atskaiti.
Pielikuma nav.
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirgzinības tehnoloģiju novērtēšana"
Practice Reports37 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
-
Profesionālā prakse ēdināšanas uzņēmumā SIA "Jaunpils pils"
Practice Reports19 Cooking, Food Processing, Tourism, Traveling
- Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Atskaite par mācību praksi AS "Rīgas Miesnieks"
Practice Reports for university5
-
Ražošanas prakses atskaite A/S ”Aldaris”
Practice Reports for university11
-
Prakses atskaite, recepcija viesnīcā "Rīga"
Practice Reports for university20
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā
Practice Reports for university23
-
Ietekmes uz vidi novērtējums SIA "Kurzemes bekons"
Practice Reports for university35