Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:212977
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” raksturojums   
1.1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu   
1.2.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” organizatoriskā struktūra   
1.3.  Uzņēmuma vadīšana un personāls   
1.4.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” SVID analīze   
1.5.  Pakalpojumu raksturojums   
1.6.  Produkcijas cenu veidošanas noteikumi   
1.7.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” risku raksturojums   
1.8.  Ārējās vides raksturojums   
1.9.  Konkurences analīze   
1.10.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” ieņēmumi un izmaksas   
2.  Ēdināšanas uzņēmuma telpu raksturojums   
3.  Galda klāšanas tehnika   
4.  Apkalpojošs personāls, personāla darba organizācija un darba plānošana   
4.1.  Viesmīļa un bārmeņa pienākumi   
4.2.  Viesmīļa darba organizācija   
5.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” ēdienkartes raksturojums   
5.1.  Ēdienu cenas veidošanas mehānismi   
5.2.  Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija   
6.  Pasūtījumu pieņemšanas kartības raksturojums   
6.2.  Apmaksas veidi kafejnīcā „Pie Jānīša”   
7.  Darba aprīkojuma raksturojums   
8.  Drošības pasākumi ēdināšanas uzņēmumos   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
1. Gan restorāna, gan kafejnīcas darba efektivitāti nodrošina: pārdomāta stratēģija, sakārtota iekšējā vide un darba organizācija, mērķtiecīga un lietderīga resursu izmantošana, saliedēta, lojāla darbinieku komanda, efektīva iekšējā komunikācija.
2. Strādājot kafejnīcā “Pie Jānīša” nostiprināju teorētiskās zināšanas un ieguvu jaunas darba iemaņas un pieredzi, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.
3. Kafejnīca “Pie Jānīša” ir pietiekams darbinieku skaits un sakārtota organizatoriskā struktūra, kas ļauj kafejnīcai pilnvērtīgi strādāt.
4. Strādājot kafejnīcā tika novērots, ka liela daļa apmeklētāju ir cilvēki, kuri strādā netālu esošajos uzņēmumos un garāmgājēji, kuri grib ieturēt maltīti.
5. Uzņēmumam ir izdevīga atrašanās vieta - pilsētas centrā.
6. Kafejnīca šo daudzo gadu laikā ar laipno apkalpošanu un garšīgajiem ēdieniem ir iemantojis klientu uzticību, kaut arī uzņēmums ir neliels, tas spēj pastāvēt.
7. Uzņēmuma personāls ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret viesiem, ievērojot visus apkalpošanas specifikas aspektus.
8. Karstā laikā telpās ir diezgan karsts un smacīgs gaiss, šo apstākļu dēļ tiek zaudēti daudzi klienti.
9. Kafejnīcas vadība maz uzmanības pievērš uzņēmuma reklamēšanai un tā tēla veidošanai.
10. Kafejnīcas virtuvē ir novecojušas trauku mazgājamās iekārtas, trauki, galda piederumi un glāzes pēc ilgas lietošanas zaudē spodrību, līdz ar to var secināt, ka uzņēmumā nav pilnīgi ievēroti iekārtu un sīko inventāru ekspluatācijas noteikumi.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1333259
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register