Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:247728
 
Evaluation:
Published: 20.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas Aristoteles Holiday resort & spa raksturojums    5
2.  Viesnīcas uzņēmējdarbība    7
2.1.  „Aristoteles” Holiday Resort & SPA pakalpojumu raksturojums    7
3.  Personāls un tā vadīšana    10
3.1.  Personāla darba organizācija un darba plānošana    10
3.2.  Personāla pienākumi    12
4.  Mārketinga elementu izmantošana uzņēmuma darbā    13
5.  Viesnīcas telpu raksturojums    14
5.1.  Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam    16
6.  Viesmīļa un bārmeņa darba organizācija    18
6.1.  Viesmīļa pienākumi    18
6.2.  Viesmīļa ārējais izskats un personīgā higiēna    19
6.3.  Bārmeņa darba vieta, tās sagatavošana    19
6.4.  Trauku, galda piederumu, glāžu sagatavošana darbam    20
6.5.  Galda klāšanas tehnika    21
7.  Ēdienkartes analīze    23
7.1.  Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija    24
7.2.  Ēdienu cenas veidošanas mehānismi - kalkulācija    24
8.  Pasūtījumu pieņemšana, galdiņu rezervācijas procedūras    29
8.1.  Viesu apkalpošanas veidi    29
9.  Norēķinu kārtība uzņēmumā    31
9.1.  Bāra dokumentācija    32
9.2.  Dzērienu cenu aprēķināšana    32
10.  Bāra aprīkojums    34
10.1.  Bāra trauki, glāzes un to pielietojums    34
10.2.  Bāra piederumi    38
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
Extract

Secinājumi
1. Viesnīca „Aristoteles Holiday Resort & SPA” ir četrzvaigžņu kūrortviesnīca, kura atrodas Grieķijā uz trešās Halkidiki pussalas un piedāvā plašu preču un pakalpojumu klāstu, ko var izbaudīt ikviens tūrists.
2. Viesnīca darbojas jau vairāk kā 20 gadus un tā tiek nepārtraukti uzlabota un paplašināta.
3. Viesnīcas apmeklētājiem tiek piedāvāta naktsmītne, ēdināšana, ūdens atrakcijas, relaksējoša atpūta, viesi tiek uzņemti visa gada garumā.
4. Viesnīcas personālu sastāda aptuveni 150 darbinieki, no kuriem vairāk nekā puse ir studenti – praktikanti no dažādām valstīm.
5. Viesnīca sadarbojas ar dažādām tūrisma aģentūrām un pazīstamākās no tām ir “ Villar Tours” un „Mouzanidis Travel”.
6. Viesnīcā ir 235 viesu numuriņi, un tā spēj izmitināt vairāk par 700 viesiem. Visas istabiņas ir aprīkotas ar dažāda veida ekstrām: gaisa kondicionieris, telefons, satelīttelevīzija, vannas istaba ar vannu vai dušas kabīni, matu fēns un ledusskapis.
7. Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekš¬rocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības.
8. Viesim nepieciešams pakalpojums – prece, bet viesmīlis ir preces piedāvātājs un pakalpojumu izpildītājs. Ideālais rezultāts ir tad, ja abas puses sasniegušas savas vēlmes, kā arī nodrošināta uzņēmuma ekonomiskā darbība.
9. Viesnīcas darbinieki ir tieši pakļauti viesnīcas īpašniekam un direktoram. Katram darbiniekam ir jāpilda vadītāja norādījumi un pavēles: gan tiešās pakļautības, gan augstākstāvošo vadītāju darbinieki un praktikanti ir menedžeru tiešā pakļautībā, savukārt menedžeri ir tiešā pakļautībā viesnīcas vadībai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register