18. Viesnīcā darbojas rezervēšanas sistēma Hotellinx Suite, kas ir ātra un uzticama sistēma. Hotellinx Suite ļauj lietotājiem vairāk uzmanības pievērst tieši klientu apkalpošanai un efektīvākais tirdzniecībai, kas rada lielāku peļņu.
19. Viesu uzturēšanās laiku viesnīcā var dalīt četros posmos:
a. Pirmsierašanās
b. Ierašanās
c. Uzturēšanās
d. Izbraukšana
20. viesnīcu klasifikācijas pamatā ir četri faktori
a. guļamistabu skaits
b. mērķa tirgus;
c. apkalpošanas līmenis;
21. Eksistē vairākas mērķtirgus nišas viesnīcu tirgū: moteļi autoceļu tuvumā, lidostu viesnīcas, pansijas vai ģimeņu viesnīcas, kūrortu viesnīcas, komerciālās viesnīcas, konferenču, kazino viesnīcas un dienesta viesnīcas.
Priekšlikumi:
1. KOLONNA grupas mārketinga nodaļai ir jāizveido kopējs reklāmas buklets visām KOLONNA ķēdes viesnīcām, kurā būtu detalizēti aprakstīta katra viesnīca(cenas, kontaktinformācija, karte), lai nodrošinātu pārskatāmu informācijas izklāstu un nodrošinātu kompaktu un ērtu tās uzglabāšanas iespēju, tādejādi piesaistot klientu uzmanību viesnīcu tīklam kopumā;
2. Hotel Kolonna Vadībai, ir jāierīko numuriņos gaisa ventilācijas sistēmas vai jāaprīko numurus ar gaisa kondicionieriem, kas uzlabotu atpūtas kvalitāti vasaras sezonā, un tādejādi piesaistītu jaunus klientus un palielinātu komfortu pastāvīgajiem klientiem.
…