Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:314069
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Atrašanas vieta, attālumi līdz galvenajām intereses vietām    4
1.2.  Kontakti    4
1.3.  Pakalpojumi    5
1.4.  Izveidošanas vēsture    5
1.5.  Radisson SAS organizācijas struktūra    8
1.6.  SVID analīze    9
2.  Uzņemšanas dienests    11
2.1.  Galvenā uzņemšanas dienesta funkcija    11
2.2.  Uzņemšanas dienesta struktūra    12
2.3.  Viesnīcas numuru rezervēšanas iespējas    12
2.4.  Galvenās darbības rezervēšanas gaitā    14
2.5.  Ko fiksē pieņemot pasūtījumu    14
2.6.  Viesu informācijas mape    16
3.  Ēdienu un dzērienu nodaļa, semināru centra dienests    17
3.1.  Restorāni un bārs    18
3.2.  Apkalpošanas shēma    19
3.3.  Norēķināšanas veidi    19
3.4.  Istabu apkalpošana    19
3.5.  Trauki    19
3.6.  Darba specifika    20
4.  Semināru centra dienests    21
4.1.  Pasākumu organizēšana    22
4.2.  Darba organizācija banketu nodaļā    24
5.  Saimniecības nodaļa    26
5.1.  Istabenes    26
5.1.1.  Istabeņu rati    27
5.1.2.  Viesistabu tīrīšanas standarti    28
5.2.  Apkopējas    28
5.3.  Veļas mazgāšanas darbinieki    29
5.4.  Mazgāšanas līdzekļi    29
6.  Pārējie viesnīcas dienesti    31
7.  Individuālais uzdevums    33
8.  Likumdošana    37
9.  Kopsavilkums    38
10.  Izmantotā literatūra    39
Extract

Darbinieku iekšēja kartība:
Dienā ir iespējams izmantot vienu stundu pārtraukumiem – tādēļ darbinieki viesnīcā uzturas 9 nevis 8 stundas. Pusdienām paredzēta pusstunda. Dienas maiņas darbinieki laiku ēšanai var ieplānot laika posmā no 11 – 14, savukārt vakara maiņas darbinieki no 17 – 19. Pārējā laikā darbiniekiem kantīnē ir pieejami dzeramie (tēja, kafija, ūdens), kā arī maizītes vai augļi. Katru dienu ir kāds atbildīgais par darbinieku ēdnīcu, tas tad arī uztur tur kārtību.
Savstarpējās attiecības viesnīcas darbinieku vidū ir diezgan draudzīgas, kaut vai tas, ka ir pieņemts sveicināt visus pretimnākošos darbiniekus, jaunajiem darbiniekiem tas ļoti palīdz iejusties kolektīvā. SD iekšējās attiecības arī bija labas. Kopumā ir patīkami, ja citi apjautājas, kā patīk viesnīcā, kā veicas ar darāmajiem darbiem utt. Vienīgi vasaras sezonā, kad pastāvīgi bija ļoti liels viesu pieplūdums, bija jūtama neliela attiecību saspīlētība starp dažādu nodaļu darbiniekiem. SD darbinieki pārmeta uzņemšanas dienestam nerēķināšanos ar saimniecisko dienestu (bieža viesu numuru maiņa, agrāk ieradušies viesi, par ko istabenes nav bijušas savlaicīgi informētas utt.). Tāpat radās domstarpības starp SD un tehnisko daļu, jo bieži līdz inženieriem nokļuva neprecīza informācija par bojājumu (ja ziņojums tika nodots caur drošības daļu) vai arī nenonāca vispār.

Viesnīca Radisson SAS pieņemtajiem praktikantiem ļāva darboties visās saimnieciskā dienesta jomās. Praktikanti veļas māja parasti tika pielikti pie dvielīšu locīšanas, pie veļas likšanas veļas mašīnās vai arī pie veļas šķirošanas pirms likšanas žāvētājos. Prakses sākuma praktikanti tika iepazīstināti ar ķimikālijām, kas tiek izmantotas tīrot istabas un ar istabas tīrīšanas pamatprincipiem, bet turpmāk, palīdzot istabenēm, praktikanti pārsvarā novāca, saklāja gultu un sakopa istabu, kamēr istabenes tīrīja vannas istabu. Ja bija nepieciešams strādāt kopā ar apkopējām, arī tad sākumā praktikants tika iepazīstināts ar tīrīšanā izmantojamiem līdzekļiem, pēc tam darīja visu, kas uz konkrēto brīdi bija nepieciešams. Ja praktikants viesnīcā bija vakara maiņas laikā, tad palīdzēja maiņas pārziņiem – pārbaudīja istabas, klāja ekstra gultas, veica vakara servisu. Saimnieciskajā daļā kopumā bija laba darba organizācija - katrs zināja, kas viņam ir jāpaveic savas maiņas laikā. Praktikantiem arī vienmēr bija ko darīt – viesnīcas darbā praktikanti tika iesaistīti tikpat lielā mērā kā jebkurš cits darbinieks.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1240063
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register