Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:960775
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbība un vēsture    4
  Uzņēmuma vēsture    4
  Uzņēmuma darbība    5
2.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa’’ vidi ietekmējošo faktoru analīze    7
2.1.  Iekšējās vides raksturojums    7
2.2.  Ārējās vides raksturojums    13
2.2.2.  Tieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    13
2.2.2.  Netieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    19
3.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” tirgus izpēte un pieprasījums    21
4.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” SVID analīze    22
5.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” mērķauditorija    27
5.1.  Primārais tirgus    28
5.2.  Sekundārais tirgus    28
6.  Mārketinga MIX elementi pēc svarīguma pakāpes    29
6.1.  Produkts    29
6.2.  Virzīšana tirgū    30
6.3.  Sadale    32
6.4.  Cena    34
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    39
Extract

Kredītu tirgus Latvijā aug un paplašinās, arvien vairāk cilvēku izvēlās aizņemties līdzekļus, lai apmierinātu savas vēlmes. Ļoti aktuāla situācija Latvijā ir kredītu izraisītās inflācijas celšanās, kas ietekmē visas valsts finansiālo stāvokli. Viens no populārākajiem kredīta veidiem šobrīd ir patēriņa kredīts.
Prakses atskaites mērķis ir apkopot mācību procesā un mācību prakses gaitā iegūto informāciju, lai iepazītos ar AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbību un vēsturi, mārketinga stratēģijām un pozīciju tirgū, izpētītu tā iekšējo un ārējo vidi, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības perspektīvām.
Lai sasniegtu darba mērķi, plānots veikt šādus uzdevumus:
Apskatīt uzņēmuma AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbības sfēru un vēsturisko attīstību, lai izvērtētu uzņēmuma izaugsmi un attīstību pastāvēšanas gaitā.
AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” iekšējās un ārējās vides un to ietekmējošo faktoru izpēte. Mērķu un stratēģiju noteikšana, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register