Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709886
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Prakses vadītāji un termiņi    5
  Prakses dienasgrāmata    6
  Reklāmas prakses uzdevumi    9
1.  Izdevniecības reklāmas mērķi un uzdevumi    10
1.1.  Primārie reklāmas mērķi un uzdevumi    10
1.2.  Mārketinga aktivitātes    11
2.  Izdevniecības esošās pozīcijas tirgū    12
3.  Izdevniecības drukātās reklāmas ietekme    14
3.1.  Reklāmas analīze pēc AIDA metodes    15
3.2.  Reklāmas krāsu semantika    15
4.  Izdevniecības reklāmas stratēģijas un taktikas    17
5.  Izdevniecībā izmantotie reklāmas līdzekļi    18
6.  Izdevniecības reklāmas tirgus analīze    20
7.  Izdevniecības reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes    21
8.  Izdevniecības reklāmas plāns    22
9.  Izdevniecības reklāmass aktivitāšu plāns gadam    24
10.  Izdevniecības reklāmas ziņojums, tā analīze    25
11.  Izdevniecības tiešais mārketings    27
12.  Izdevniecības reklāmdarbības procesi    29
  Pašvērtējums    30
  Pielikums    31
  Izmantotās literatūras un citu informācijas avotu saraksts    36
  Atsauksme    37
  Recenzija    38
Extract

Strauji mainoties tirgus situācijai, kompānijām kļūst arvien grūtāk prognozēt stabilu ilgtermiņa pieprasījumu. Uzņēmumi ir spiesti būt elastīgi un pielāgoties tirgus situācijai. Tomēr kopīgie iekšējie mērķi paliek tie paši.
Kāds ir jebkura uzņēmuma mērķis? Pirmkārt, būt pelnošam. Otrkārt, ieņemt vadošās pozīcijas tirgū. Izvirzītā galvenā mērķa vārdā izdevniecības mārketinga produktu daļas komanda intensīvi strādā ar pārliecinošās reklāmas veida metodēm: “Cilvēki vēlas zināt ko vairāk, nekā tikai to kādas krāsas kleitās kādas personas pazibējušas saviesīgos pasākumos. Cilvēki vēlas būt zinoši, un tāpēc ir tikai likumsakarīgi, ka lasītāji izvēlas tādu žurnālu kā “Ilustrētā Zinātne”[23., /node/83 ] . Konkrētais izdevniecības “DIENAS ŽURNĀLI” galvenās redaktores un direktores Inga Gorbunova citāts salīdzina vienu no uzņēmuma produktiem ar konkurentu produktiem, kas šajā gadījumā varētu būt žurnāls “Privātā Dzīve” vai “Cosmopolitan” u.t.m.l. izdevumi.

Balstoties uz mārketinga un reklāmas definīcijām, reklāma ir viena no mārketinga komunikācijas formām[14.,/printable.php?cid=5&oid=22]. Izdevniecība komunicē ar mērķa publikām ne tiekai ar reklāmas palīdzību. Arī publisko attiecību instrumenti [17.,/spicais-sopings-noteikumi] izdevniecībā tiek veiksmīgi lietoti, piemēram piedaloties labdarības pasākumu organizēšanā un atbalstot dažādu pasākumu informatīvās kampaņas. [23., /node/88]. “Dienas Žurnāli” šobrīd ekperimentālā līmenī praktizē arī telemārketingu – 1 telemārketinga pārstāvis.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register