Practice Reports
Business and Law
Tourism, Traveling
Restorānu prakse ēdināšanas uzņēmumā "Čili Pica"-
Restorānu prakse ēdināšanas uzņēmumā "Čili Pica"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārējās ziņas par uzņēmumu | 4 |
1.1. | Vispārējā informācija | 4 |
1.2. | Apmeklētāju sastāvs | 5 |
1.3. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
1.4. | ”Čili Picas” organizatoriskā struktūra | 6 |
1.5. | Darbinieku raksturojums | 6 |
2. | Tehnoloģiskie procesi | 9 |
2.1. | Izejvielu sagādes organizācija | 10 |
2.2. | Izejvielu pirmapstrāde | 11 |
2.3. | Ēdienu gatavošana | 12 |
2.4. | Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude | 15 |
2.5. | Gatavās produkcijas realizācija | 16 |
3. | Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā | 18 |
4. | Tehnoloģiskās iekārtas | 22 |
4.1. | Dažu iekārtu funkcijas un raksturojums | 24 |
4.2. | Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu | 25 |
4.3. | Mehanizācijas un automatizācijas līmenis uzņēmumā | 27 |
Secinājumi | 28 | |
Izmantotā literatūra | 29 |
1.VISPĀRĒJĀS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU
1.1.Vispārējā informācija
Pirmais Latvijā „Čili Pica” uzņēmums tika atvērts Liepājā 2001. gadā. Šobrīd Latvijā darbojas 20 „Čili Picas” picērijas:
• divas Jelgavā;
• viena Siguldā;
• viena Valmierā;
• viena Ogrē;
• divas Liepājā;
• viena Daugavpilī;
• trīspadsmit Rīgā. [1]
Šis uzņēmums darbojas ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā. „Čili Pica” ir lieliska vieta lai atpūstos un baudītu maltīti kopā ar draugiem un ģimeni, kā arī piemērota vieta biznesa sarunām. „Čili Pica” ir draudzīga ģimenēm ar bērniem, jo katrā „Čili Picā” ir bērnu stūrītis.
Nesen tāds tika ierīkots arī manā prakses vietā Jelgavas „Čili Picā”.
Ēdienkartē, ko piedāvā apmeklētājiem, ir 55 dažādu veidu picas, siltie ēdieni, salāti, saldie ēdieni, kā arī alus uzkodas. Katru ēdienkartē uzrādīto picu ir iespējams pasūtīt četros dažādos izmēros sākot no 20 cm līdz 50 cm (diametrā).
„Čili Picas” picērijās var nobaudīt ne tikai plašo picu klāstu, dažādas zupas un sātīgus otros ēdienus, bet arī dažādus deserta ēdienus un dzērienus. Bērniem piedāvā īpašu ēdienkarti ar ne vien garšīgiem, bet arī jautriem, apetīti rosinoši rotātiem ēdieniem.
Katrai „Čili Picas” picērijai tiek veidots savs individuāla stila interjers, bet visas picērijas vieno augsta apkalpošanas kultūra, servisa līmenis un kvalitatīvi ēdieni. Iekārtojot picērijas, tiek ievēroti svarīgākie uzņēmuma pamatprincipi - patīkama atmosfēra mājīgā interjerā.
No 2003.gada piedāvā pakalpojumu - picu un pārējo ēdienu piegādi uz mājām vai darba vietu. Katras pilsētas robežās ēdienu piegāde ir par brīvu. Ēdiena piegādi nodrošina līdz plkst. 1:00, bet nedēļas nogalē (piektdien, sestdien) līdz plkst. 6:00 rītā.[1]
„Čili' misija ir viest cilvēkos dzīvesprieku, pasniedzot augstas kvalitātes ēdienus, sniedzot pirmklasīgu apkalpošanu un radot patīkamu un unikālu atmosfēru.
„Čili' vīzija ir kļūt par lielāko un populārāko restorānu ķēdi Eiropā.
„Čili' vērtības:
Klienti: Klientu vēlmes vienmēr ir pirmajā vietā. Uzņēmums apņemamas izdarīt vairāk nekā klients sagaida.
Vienmēr pirmie: Pirmkārt, vienmēr tiecas pēc maksimāla rezultāta. Pateicoties pieredzei un ekspertiem sabiedriskajā ēdināšanā, uzņēmums mēģina ar mērķtiecību un apņēmību būt vienmēr pirmie.
…
Prakses pamatojums un mērķis: „Iegūt prasmi analizēt ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģisko procesu norisi un to vadību, kā arī izpratni par metožu un paņēmienu pielietošanu produkcijas vai pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā...„
Pielikuma nav. Atsauces nekvalitatīvas.
- Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
- Restorānu prakse ēdināšanas uzņēmumā "Čili Pica"
- Valsts kvalifikācijas prakse uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Valsts kvalifikācijas prakse uzņēmumā
Practice Reports for university23
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Practice Reports for university20
-
Valsts kvalifikācijas prakse mēbeļu uzņēmumā
Practice Reports for university28
Evaluated! -
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
Practice Reports for university34
Evaluated! -
Prakse celtniecības uzņēmumā
Practice Reports for university24
Evaluated!