Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:183313
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reval Hotel grupas vēsture un attīstība    4
2.  Viesnīcas Reval Hotel Latvija raksturojums    7
2.2.  Viesnīcas Reval Hotel Latvija pakalpojumi    8
2.2.1.  Numuriņi, to rezervēšana, viesu reģistrācija    8
2.2.2.  Ēdienu un dzērienu serviss    9
2.2.3.  Konferences, konferenču zāle    10
2.2.4.  Izklaide un atpūta    12
3.  Viesnīcas Reval Hotel Latvija SVID analīze    13
  Secinājumi    14
Extract

Latvijā tūrisma industrija šobrīd sāk ieņemt svarīgu lomu valsts ekonomikas attīstībā, taču tā nav vēl pietiekami augstā līmenī, lai varētu runāt par Latviju kā vienu no tūrisma lielvalstīm. Viens no trūkumiem ir viesnīcas un to darbība – vasaras sezonā ir izteikts viesnīcu trūkums, bet ziemas sezonā – izteikts tūristu trūkums.
Prakses atskaitē var iepazīties ar Reval Hotel Latvija darbību – vēsturi, attīstības iespējām un pakalpojumiem, kas ļauj analizēt viesnīcas trūkumus un priekšrocības. Svarīgi ir apzināt viesnīcas priekšrocības, kuras izceļot un reklamējot, var izveidot veiksmīgu uzņēmuma tēlu, kā arī jāapzinās negatīvie aspekti, kurus var likvidē vai pilnveidot. Tā nolūkā prakses atskaitē tika veidota viesnīcas Reaval Hotel Latvija SVID analīze.
Reval Hotel savu attīstību sāka attīstību 1991. gada rudenī, uzreiz pēc Padomju Savienības sabrukšanas. Līdzīgi tam, kā tas notiek ar viesnīcu ķēdēm visā pasaulē – viss iesākas ar vienu viesnīcu. Viesnīca Olümpia Igaunijas galvaspilsētā Tallinā tika uzcelta 1980. gadā Olimpiskajām spēlēm un 11 gadus darbojās stingrā valsts kontrolē.
Patreizējie viesnīcu ķēdes vadītāji pieņēma izaicinājumu gūt panākumus tirgus ekonomikas apstākļos. Visa viesnīcas ēka tika atjaunota 1994. – 1997. gadam, bet svarīgāk bija mainīt pakalpojuma kvalitāti no padomju stila uz ”labākas pakalpojumu sniegšanas iestādes pilsētā” līmenī. To bija iespējams izdarīt tikai pateicoties profesionālai un veiksmīgai, uz servisu orientēta personāla atlasei un pastāvīgai tā apmācībai.
Kad Reval Hotel Olümpia bija sevi apliecinājuši tirgū un partneru acīs, Reval Hotel grupai pavērās vairākas jaunas iespējas. Tika atvērtas jaunas viesnīcas Tallinā: Hotel Central – 1995. gadā un Hotel Park – 1997. gadā.
Reval Hotel attīstīja savu biznesa teoriju un ilgtermiņa stratēģiju ar nolūku kļūt par vadošo viesnīcu ķēdi Baltijā. Viņi turpināja savu darbību ar nolūku iekarot jaunus tirgus.
2000. gada vasarā Reval Hotel Grupa noslēdza viesnīcas Latvija atklāšanas menedžmenta kontraktu ar stabilu norvēģu nekustamā īpašuma attīstītāju Linstow International, kam pieder arī viesnīca Lietuva Viļņā. Linstow International kļuva par Reavl Hotel Grupas lielāko akcionāru. Šī sadarbība automātiski atvēra jaunas iespējas Reavl kompānijai un paātrināja tās attīstības stratēģijas īstenošanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register