-
Sabiedriskās attiecības
Practice Reports36 Computers, Consumer Electronics, Communications, Transport, Business
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1.1. | Organizācijas darbības specifikas, struktūras un shēmas raksturojums | 5 |
2. | DARBA, VIDES UN CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANU, PLĀNOŠANAS UN KONTROLES RAKSTUROJUMS | 8 |
2.1. | Darba aizsardzības un darba tiesisko attiecību normatīvo aktu Latvijā raksturojums | 8 |
2.2. | Darba aizsardzības organizēšanas un aizsardzības dokumentācija prakses vietas raksturojums | 8 |
2.3. | Vides aizsardzības principu Latvijā raksturojums | 9 |
2.4. | Civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvo aktu Latvijā un dokumentācijas prakses vietā raksturojums | 10 |
2.5. | Evakuācijas pasākumu organizēšanas katastrofas gadījumos prakses vietas raksturojums | 11 |
3. | ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJAS RAKSTUROJUMS | 13 |
3.1. | Ārējās komunikācijas līdzekļu un metožu raksturojums | 13 |
3.2. | Ārējās komunikācijas mērķauditorijas un mērķu raksturojums | 13 |
3.3. | Mediju komunikācija | 14 |
3.2.1. | Latviešu un krievu mediju raksturojums | 15 |
3.2.2. | Nacionālo un reģionālo mediju raksturojums | 16 |
3.4. | Mediju saraksts | 17 |
3.5. | Preses monitoringa un klipinga analīze | 18 |
3.6. | Prezentācija un faktu lapa | 19 |
3.7. | Preses relīzes izstrādes pamatprincipi | 19 |
3.8. | Ārējā komunikācija e-vidē | 20 |
3.9. | Ārējās komunikācijas veidi | 21 |
4. | IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS RAKSTUROJUMS | 23 |
4.1. | Iekšējās komunikācijas līdzekļu un metožu raksturojums | 23 |
4.2. | Prakses vietas iekšējās komunikācijas e- vidē raksturojums | 24 |
4.3. | Sapulces, sēdes un prāta vētras raksturojums – mērķis, dalībnieki, norise | 25 |
4.4. | Citi iekšējie komunikācijas veidi | 26 |
5. | ŽURNĀLISTIKAS INTERVIJAS VEIDU RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE | 28 |
5.1. | Gatavās intervijas analīze | 29 |
5.2. | Pastāvīgi veiktā intervija | 30 |
5.3. | Pastāvīgi veiktās intervijas analīze | 32 |
SECINĀJUMI | 33 | |
PRIEKŠLIKUMI | 34 | |
BIOGRĀFIJISKAIS RARAKSTS | 35 | |
PIELIKUMS | 45 |
SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma personāls ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret saviem klientiem, kā arī ievērojot visus apkalpošanas specifikas aspektus.
2. Tā kā prakse noritēja uzņēmumā „ Lattelecom”, kas ir ne tikai uz peļņu, bet arī uz sabiedrisko labumu vērsta organizācija, bija iespēja gūt ne tikai pieredzi un jaunas zināšanas, bet arī gūt gandarījumu par ieguldījumu klientu labākā apkalpošanā.
3. SA speciālistu, kas strādā lielajos uzņēmumos, ir jābūt kompetentam dažādās jomās, lai efektīvi risinātu klienta problēmas, jāprot izanalizēt esošo situāciju, rakstīt preses relīzes, gatavot faktu lapas, veikt iekšējo un ārējo komunikāciju, organizēt pasākumus un sapulces.
4. Preses relīzes nodrošina kontaktus ar masu medijiem, piesaista uzmanību aktualitātēm, kas notiek uzņēmumos, tāpēc nepieciešamas labas valodas zināšanām, stila izjūtai, tāpēc to vajag, lai uzņēmums gūtu labāku reputāciju.
5. Strādājot Lattelecom tika novērots, ka komunikācija ar medijiem un iekšējā komunikācija notiek gan ar interneta, gan intraneta starpniecību, kas ir ērts un ātrs veids.
6. Uzņēmuma reklāmai īpaši svarīga ir faktu lapas, kuras jāprot gatavot ikvienam sabiedrisko attiecību speciālistam.
Priekšlikumi
1. Praktikantiem veicot noteiktos darba pienākumus un apzinot pārējo dienestu darbību, jāseko līdz darba organizācijai, lai gūtu praktisku priekšstatu un izdarītu secinājumus par darba norisi un izpildi.
2. Pilnveidot Lattelecom mājas lapā sadaļu jaunumi, lai tiktu publicēti laicīgi, lai nav ievietoti ar novēloto datumu.
3. Palielināt reklāmas daudzumu. Izveidot reklāmas ne tikai sociālajos tīklos, bet arī vides reklāmas, reklāmas presē, iespējams televīzijā.
4. Precīza informāciju par darbiniekiem intranetā, kurā ir norādīts personīgais, iekšējais telefons, kā arī ieņemtais amats.
…
-
Mārketings SIA Telia MTC
Practice Reports14 Business, Communications, Transport, Marketing, Advertising
- Prakses atskaite mārketingā
-
Sabiedriskās attiecības
Practice Reports36 Computers, Consumer Electronics, Communications, Transport, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketings SIA Telia MTC
Practice Reports for university14
-
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for university11
-
A/S "Kolonna"
Practice Reports for university22
-
Iestāžu darba organizācija un vadība
Practice Reports for university62
-
Prakses atskaite AS "Cēsu alus"
Practice Reports for university28