-
SIA "Circle K" prakse
Practice Reports43 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA “Circle K Latvia” raksturojums | 5 |
1.1. | Uzņēmējdarbības forma | 5 |
1.2. | Uzņēmuma darbības vēsture | 5 |
1.3. | Degvielas uzpildes stacija Ādaži | 7 |
2. | Uzņēmuma ārējā un iekšējā vide | 9 |
2.1. | Uzņēmuma ārējā vide | 9 |
2.2. | Uzņēmuma iekšējā vide | 13 |
2.2. | SVID analīze | 17 |
3. | Tirgus izpēte | 20 |
3.1. | Lielākie konkurenti | 24 |
3.2. | Lielāko degvielas tirgotāju salīdzinājums | 26 |
3.2. | Tirgus segmentēšana | 29 |
4. | Mārketinga Mix elementi | 32 |
4.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu grupu raksturojums | 33 |
4.2. | Cenu veidošana SIA”Circle K Latvia” | 35 |
4.3. | Sadale SIA ”Circle K Latvia” | 37 |
4.4. | Cilvēka faktors(darbinieks) SIA „Circle K Latvia” | 38 |
4.5. | Virzīšana tirgū | 38 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 42 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Rakstot prakses atskaiti, darba autorei ir radušies šādi secinājumi:
1. SIA Circle K Latvia ir daļa no Aliment Touch Tard uzņēmuma, kas ir vadošais autotransporta degvielas tirgotājs ar vairāk nekā 100 gadu darba pieredzi šajā nozarē. Circle K ir plašs mazumtirdzniecības tīkls Skandināvijas valstīs, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā.
2. SIA Circle K Latvia ir degvielas mazumtirgotājs Latvijā ar lielu skaitu DUS, kas apvienoti ar veikalu un auto mazgātuvi, kas sniedz lielu pakalpojumu un preču klāstu uzņēmuma klientiem.
3. Uzņēmumam ir 75 pilna servisa stacijas un 4 1-2-3 stacijas, uzņēmuma stacijās kopumā strādā 696 darbinieki. DUS Ādaži teritoreāli ir viena no lielākajām stacijām uzņēmuma tīklā, šī stacija piedāvā gandrīz visus uzņēmuma pieejamos pakalpojumus.
4. Uzņēmuma reklāmas darbība un tirgzinības process tiek rūpīgi plānots un analizēts. SIA “Circle K Latvia” uzņēmumam ir svarīgi, lai klienti būtu apmierināti ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, un, protams, piesaistīti jauni klienti.
5. Pašreizējā tirgus situācija rada apstākļus mazo tirgotāju samazinājumam, un lielo degvielas tirgotāju spēcīgākām līderu pozīcijām. Tas skaidrojams ar to, ka lielajiem mazumtirgotājiem ir pašiem savi degvielas uzglabāšanas termināli, bet mazie tirgotāji ir spiesti iepirkt degvielu no starpniekiem.
…
Prakses mērķis ir apkopot un izanalizēt informāciju par uzņēmumu SIA “Circle K Latvia”, lai izkristalizētu uzņēmuma ietekmējošos faktorus un izvērtētu tirgus situāciju, kas būtu par pamatu secinājumu izdarīšanai par potenciālajām uzņēmuma attīstības iespējām. Prakses uzdevumi ir • Raksturot uzņēmumu, tā darbības formu, vēsturi; • Analizēt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi; • Veikt tirgus izpēti, konkurentu analīzi, kā arī veikt tirgus segmentēšanu; • Apkopot uzņēmuma preces un pakalpojumus, analizēt uzņēmuma mārketinga mix elementus; • Veidot secinājumus un priekšlikumus tālākai uzņēmuma darbība. Pati galvenā pētījuma metode noteikti ir teorētiskās literatūras un uzņēmuma darbību saistīto dokumentu analīze. Prakses pārskatā ir iekļauta informācija un analīze par uzņēmuma darbību, organizatorisko struktūru, darbības veidu, degvielas tirgu un uzņēmuma vietu degvielas tirgū. Prakses laikā tiek izmantoti uzņēmuma nepublicētie materiāli, mācību literatūra, kā arī interneta resursi. Prakses tika veikta laika posmā no š.g. 4.septembra līdz 27.oktobrim.
- Kultūras iestādes vadības prakse koncertestrādē "Pūt, vējiņi"
-
SIA "Circle K" prakse
Practice Reports43 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Valsts kvalifikācijas prakse komercdarbības organizācijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Valsts kvalifikācijas prakse komercdarbības organizācijā
Practice Reports for university32
-
Kultūras iestādes vadības prakse koncertestrādē "Pūt, vējiņi"
Practice Reports for university11
-
Prakse aģentūrā "Kultūra"
Practice Reports for university16
-
Prakse viesnīcā "Brigita"
Practice Reports for university31
-
Kvalifikācijas prakse SIA "Baloži"
Practice Reports for university26