Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:539537
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA “Circle K Latvia” raksturojums    5
1.1.  Uzņēmējdarbības forma    5
1.2.  Uzņēmuma darbības vēsture    5
1.3.  Degvielas uzpildes stacija Ādaži    7
2.  Uzņēmuma ārējā un iekšējā vide    9
2.1.  Uzņēmuma ārējā vide    9
2.2.  Uzņēmuma iekšējā vide    13
2.2.  SVID analīze    17
3.  Tirgus izpēte    20
3.1.  Lielākie konkurenti    24
3.2.  Lielāko degvielas tirgotāju salīdzinājums    26
3.2.  Tirgus segmentēšana    29
4.  Mārketinga Mix elementi    32
4.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu grupu raksturojums    33
4.2.  Cenu veidošana SIA”Circle K Latvia”    35
4.3.  Sadale SIA ”Circle K Latvia”    37
4.4.  Cilvēka faktors(darbinieks) SIA „Circle K Latvia”    38
4.5.  Virzīšana tirgū    38
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    42
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Rakstot prakses atskaiti, darba autorei ir radušies šādi secinājumi:
1. SIA Circle K Latvia ir daļa no Aliment Touch Tard uzņēmuma, kas ir vadošais autotransporta degvielas tirgotājs ar vairāk nekā 100 gadu darba pieredzi šajā nozarē. Circle K ir plašs mazumtirdzniecības tīkls Skandināvijas valstīs, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā.
2. SIA Circle K Latvia ir degvielas mazumtirgotājs Latvijā ar lielu skaitu DUS, kas apvienoti ar veikalu un auto mazgātuvi, kas sniedz lielu pakalpojumu un preču klāstu uzņēmuma klientiem.
3. Uzņēmumam ir 75 pilna servisa stacijas un 4 1-2-3 stacijas, uzņēmuma stacijās kopumā strādā 696 darbinieki. DUS Ādaži teritoreāli ir viena no lielākajām stacijām uzņēmuma tīklā, šī stacija piedāvā gandrīz visus uzņēmuma pieejamos pakalpojumus.
4. Uzņēmuma reklāmas darbība un tirgzinības process tiek rūpīgi plānots un analizēts. SIA “Circle K Latvia” uzņēmumam ir svarīgi, lai klienti būtu apmierināti ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, un, protams, piesaistīti jauni klienti.
5. Pašreizējā tirgus situācija rada apstākļus mazo tirgotāju samazinājumam, un lielo degvielas tirgotāju spēcīgākām līderu pozīcijām. Tas skaidrojams ar to, ka lielajiem mazumtirgotājiem ir pašiem savi degvielas uzglabāšanas termināli, bet mazie tirgotāji ir spiesti iepirkt degvielu no starpniekiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register