SECINĀJUMI
1. Veikalā ir bieža darbinieka nomaiņa, kā rezultātā tiek kavēts darba process, jo ir jāapmāca un jāparāda jaunajiem darbiniekiem kā kas ir jādara.
2. Liela daļa darbinieku baidās komunicēt ar klientiem par radušajām problēmām, kā rezultātā klienti bieži ir vairāk neapmierināti, jo lai atrisinātu vienu problēmu pie viņiem tiek saukti vairāki darbinieki, un katram darbiniekam atsevišķi ir jāizklāsta problēma.
3. Darbinieki ir laipni pret klientiem un vienmēr ir gatavi palīdzēt atrast klienta meklēto preci.
4. Salīdzinoši liela daļa klientu dod priekšroku interneta veikalam un labprātāk iepērkas attālināti.
5. Darbinieki apzinīgi pieņem preci, lai sistēmas dati sakristu ar reālo daudzumu veikalā.
6. Darbinieki ir patstāvīgi, katrs pats ierauga ko vajag izkrāmēt, ko vajag piekrāmēt un ko vajag pārkrāmēt veikala plauktos.
7. Vīrusa COVID-19 izplatības laikā darbinieki ir vērīgi un atgādina klientiem paņemt groziņu vai uzvilkt sejas masku, ja to ir aizmirsuši izdarīt.
8. Uzņēmums attīstās un turpina augt, nepārtraukti paplašinot sortimentu un ieviešot dažādus jauninājumus (interneta veikals, pašapkalpošanās kases).
…