Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:211710
 
Evaluation:
Published: 24.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par kopuzņēmumu SIA „REHO”    4
1.1.  Viesnīcas „Konventa sēta” raksturojums    7
1.2.  Viesnīcas „Hotel de Rome” raksturojums    12
2.  SIA „REHO” Personāls    18
3.  Vadības darba plānošana SIA „REHO”    24
4.  Kvalitātes standarti SIA „REHO”    28
4.1.  Viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” atbilstības izvērtējums pēc Latvijas viesnīcu standarta    29
4.2.  Restorānu „Raibais Balodis” un „Otto Schwarz” dokumentācijas izvērtējums    30
5.  Mārketinga pasākumi SIA „REHO”    39
6.  SIA „REHO” Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām    43
7.  Finanšu vadība SIA „REHO”    45
8.  Personālresursu kvalitāte viesmīlības uzņēmumos    54
  Secinājumi    56
  Izmantotā literatūra un avoti    57
  Pielikumi    58
Extract

SECINĀJUMI
1. Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA „REHO” pēc uzņēmuma iedalījuma ir liels uzņēmums, kurš spēj apsaimniekot 2 tādas viesnīcas kā „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” un nodrošināt 127 darbiniekiem darba vietas.
2. Kopuzņēmuma SIA „REHO” veiksmīgu darbību viesmīlības industrijā nodrošina sakārtota dokumentācija un vadības darba plānošana, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” viesiem.
3. Kopuzņēmumā SIA „REHO” nozīmīga loma ir reklāmai, kas popularizē ne tikai viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” tēlu, bet veicina arī viesnīcu pakalpojumu pārdošanu jauniem viesiem un viesu grupām.
4. Latvijas – Vācijas kopuzņēmuma SIA „REHO” sadarbība ar citiem uzņēmumiem un iestādēm veicina kopuzņēmuma ārējo komunikāciju un izaugsmi.
5. Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA „REHO” dzīvotspējīgs, konkurētspējīgs un peļņu nesošs kopuzņēmums, bet tikai nepieciešams biežāk pārskatīt plānoto un faktisko ieņēmumu un izdevumu budžetu, lai kopuzņēmumam nodrošinātu lielāku peļņu.
6. Personālresursu kvalitāte viesmīlības uzņēmumos Latvijā ir jāveicina, motivējot personālu un nodrošinot personālam apmācību, lai arī Latvijas izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumu kvalitāte būtu tikpat augstā līmenī kā citviet Eiropā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register