Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555072
 
Evaluation:
Published: 11.03.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums un tā darbības raksturojums    4
2.  Viesnīcas bloka raksturojums    9
2.1.  Uzņemšanas dienesta darbības raksturojums    9
2.2.  Saimnieciskā dienesta darbības raksturojums    12
2.3.  Veļas mazgātavas darbības raksturojums    14
2.4.  Sagādes daļas darba organizācija    14
2.5.  Drošības dienesta un apsardzes daļas darba organizācija    15
2.6.  Citu uzņēmumā esošo viesnīcas dienestu raksturojums    16
2.6.1.  Rezervāciju daļas darba organizācija    16
2.6.2.  Pārdošanas un mārketinga daļas darba organizācija    16
2.6.3.  Konferenču daļas darba organizācija    16
3.  Uzņēmuma darba organizācijas principi    17
4.  Uzņēmuma vieta tirgū    18
4.1.  Sniegto pakalpojumu raksturojums un to cenas    18
4.2.  Konkurentu apskats un salīdzinājums    21
5.  Prakses laikā veiktie pienākumi un gūtās zināšanas    23
6.  Secinājumi    24
7.  Priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

6. SECINĀJUMI
1. Darbojoties ar vairakām istabenēm, autore secināja, ka katrai istabenei ir savi paņēmieni un uzskati, saistībā ar to, kā būtu jāuzkopj istaba.
2. Palīdzot istabenēm, autore pamanīja, ka 5 gadu laikā viesnīca ir nolietojusies un tai steidzami ir nepieciešami uzlabošanas, remonta darbi.
3. Strādājot uzņemšanas dienestā, autore pamanīja, ka rezervēšanas sistēma Opera strādā un apstrādā pieprasījumus ļoti lēni, bieži uzkaras un apgrūtina recepcijā strādājošā personāla darbu.
4. Visi darbinieki, kas strādā Tallink Hotel Riga ir ļoti pieklājīgi, labsirdīgi – vienmēr sasveicinās savā starpā, novēl labu apetīti pie galda pusdienu pārtraukumā, uztur labu garastāvokli un pozitīvu noskanņu kolektīvā, atbilst viesnīcas personāla prasībām.
5. Visi dienesti savā starpā sadarbojas, pēdējā laikā tiek veiktas izmaiņas, kas ir uzlabojušas šo sadarbību ( istabenes ziņo par bojājumiem apsardzei, kas par to ziņo tehniķim, nevis uzreiz kā iepriekš tehniķim, kas agrāk bija radījis neskaidrības abu dienestu starpā).
6. Viesnīcā nav atsevišķa ugunsdrošības dienesta, taču par to atbild nolīgtā firma, kas regulāri atbrauc uz viesnīcu, lai veiktu visas nepieciešamās pārbaudes un darbinieku apmācības.
7. Viesu istabu durvis ir ļoti smagas, biezas, grūti atveramas, taču neskatotis uz to, var labi dzirdēt istabā notiekošo.
8. Viesu apdzīvotajā viesnīcas daļā koridori ir ļoti vāji apgaismoti – sūdzās gan viesi, gan darbinieces, saistībā ar apgrūtināto redzamību.
9. Viesi ļoti bieži nezin, ka numura cenā ir iekļauts rīta saunas apmeklējums, kā arī brokastu laikus. Ne vienmēr, bet bieži administratori pasaka, kur un cikos ir brokastis, taču ļoti reti piemin un pastāsta kaut ko par rīta saunu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register