Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506410
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA ‘’VENDEN’’ darbība    5
2.  Mārketinga loma SIA ‘’VENDEN’’    10
3.  Tiešais mārketings    11
4.  SVID analīze    13
5.  SIA ‘’VENDEN’’ mārketinga mērķi un stratēģijas    16
6.  SIA ‘’VENDEN” mērķa tirgus    18
7.  SIA‘’VENDEN’’ marketinga komunikāciju kompleksa plānošana    19
8.  SIA ‘’VENDEN’’ mārketinga aktivitātes    22
9.  Pastāvīgi veiktie darbi un uzdevumi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

1.MĀRKETINGA LOMA SIA ‘’VENDEN’’
Pasaulē mārketings kļūst aizvien pieprasītāks un efektīvāks, arī šai uzņēmumā tam ir atvēlēta liela loma, kaut gan autore veicot praksi šajā uzņēmumā noskaidroja, ka uzņēmumā nepastāv atsevišķas mārketinga nodaļas, kas nodarbojas ar mārketinga aktivitātēm, kas ir arī viens no uzņēmuma trūkumiem, bet tas ir tikai laika jautājums, jo uzņēmums pašlaik meklē mārketinga speciālistu.
Mārketings ir tas instruments, pateicoties kam uzņēmums atšķiras no citiem līdzīgiem uzņēmumiem, rada savu tēlu un piesaista patērētāju, tāpēc neieguldīt mārketingā laikā, kad valstī iestājusies ekonomiskā krīze būtu visai neapdomīgi, tāpēc arī VENDEN uzņēmums šai laikos tam pievērš uzmanību. Uzņēmums bez mārketinga aktivitātēm praktiski nav iedomājams ņemot vērā to, ka uzņēmums aizņem lielāko tirgus daļu un ir līderis šajā pakalpojumu sniegšanā, kā arī uzņēmuma viens no galvenajiem mērķiem ir saglabāt šādu tirgus situāciju. uzņēmumam nospraužot šādu mērķi, mārketings tad ir viena no būtiskākajām sastāvdaļām, jo ir aktīvi jāstrādā un jāpēta tirgus, klienti un potenciālie pircēji, it īpaši patreizējā situācijā- kad Latvijā ir krīzēs situācija, līdz ar to cilvēku pirktspēja ir samazinājusies un tā vel joprojām turpinās samazināties, daudzi klienti ir spiesti atteikties no pakalpojumiem, un lauzt sadarbības līgumus, kā arī kļūst arvien grūtāk piesaistīt jaunus klientus, jo pašlaik visu izsaka cena, nevis kvalitāte, kā tas bija pirms krīzes apstākļiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register