Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:755978
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA”X” mārketinga koncepcija    2
2.  Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums    3
3.  Tirgus segmentēšana un mērķtirgus    7
4.  Portera piecu spēku modelis    8
5.  Veikto pētījumu analīze    11
  Izskatot šīs respondentu atbildes, var secināt, kad uzņēmuma vadībai vairāk jāpiedomā pie preču cenām un darbinieku attieksmi pret klientiem.Visvairāk aptaujāto respondentu ir vecumā no 30-40 gadiem    14
6.  SIA’’ X’’ SVID analīze    14
7.  Mārketinga informācijas sistēma    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Pielikums    19
Extract

Pircēja koncepcijas izmantošana SIA”X”
Pircējs, iegādājoties jebkuru preci savu vajadzību apmierināšanai no pārdevēja gaida arī pakalpojumu kopumu, kas papildina konkrēto preci gan pirms, gan pēc, gan iepirkšanās laikā. Šis pakalpojums bieži vien ir tik pat nozīmīgs kā pati prece. Pastāvot lielai tirgus konkurencei, nevar iedomāties veiksmīgu tirdzniecības uzņēmuma darbību bez augsta līmeņa apkalpošanas. Lai piesaistītu jaunu un noturētu esošo pircēju uzmanību, SIA”X” veikals piedāvā plašu papildus pakalpojumu klāstu. Klienti ir gatavi maksāt par savu ērtību un labsajūtu, apkalpošanas kvalitāti.
Uzņēmums ir ieguldījis daudz pūļu, lai sakārtotu vidi, izstrādātu preču sortimentu, dabūtu klientus, jo vienaldzības, neiecietības, slinkuma vai lēnas apkalpošanas dēļ, šo iegūto klientu var tik vienkārši pazaudēt.
Veikals seko līdzi tirgus izmaiņām, klientu vēlmēm un cenšas pilnvērtīgāk nodrošināt apkalpošanas kultūru. SIA ”X” ir šādi galvenie virzieni:
• finanses un kredīts(aizdevumi, kas reāli izpaužas kā pēcapmaksa)
• pasūtīšanas ērtums(pircējam nodrošinātā preces pasūtīšanas vienkāršība un efektivitāte)
• piegāde(cik ātri un efektīvi prece tiek piegādāta pircējam)
• uzstādīšana(cik ērti un droši preci var novest līdz darba stāvoklim)
• apmācīšana un konsultēšana
• pēcpārdošanas apkalpošana(tehniskās apkalpošanas un remonta nodrošinājums)


2. Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums

SIA „X’’ piedāvāto produktu klāsts ir ļoti plašs.
Preces
Tiek aptvertas visas patēriņa grupas: ikdienas pieprasījuma preces, speciāli pērkamās preces, īpašā pieprasījuma preces, pasīvā pieprasījuma preces. Veikalā piedāvāto produktu sortiments ir ļoti plašs.Ir izdalītas vairākas nodaļas:
- tehnika dārzam un mežam,
- trauki, elektropreces, saimniecības preces,
- būvmateriāli, santehnika,
- lopbarība, minerālmēsli, ķimikālijas,
- automašīnas un traktoru rezerves daļas,
- stādi un krūmi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1122104
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register