Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:736001
 
Evaluation:
Published: 11.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Prakses mērķis un uzdevumi    3
  Sociālais gadījuma apraksts    4
  1.fāze.Sākotnējā novērtēšana, sociālās problēmas identificēšana un definēšana    5
  2.fāze. Intervences mērķis un uzdevumi, intervences plāna sastādīšana, kontrakta jeb vienošanas slēgšana    11
  3.fāze: Intervences plāns un intervences atspoguļojums    13
  4.fāze: Sociālā darba prakses iejaukšanās/ intervences novērtēšana    19
  Izmantotas teorijas lomas un metodes darbā ar sociālo gadījumu    21
  Izmantotie LR likumi darbā ar sociālo gadījumu    22
  Nobeigums, tālākā darbība, secinājumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    24
Extract

Nobeigums un turpmākā darbība

Sociālam darbiniekam apmēram divus mēnešus nav jāveic biežus ģimenes apmeklējumus, bet turot klientu savā redzeslokā, novērot vai ģimene spējīga turpmāk patstāvīgi funkcionēt, nepieciešamības gadījumā sniegt palīdzību un atbalstu. Sociālam darbiniekam nepieciešams sagatavot motivētu slēdzienu savas kompetences ietvaros par situāciju šajā ģimenē bāriņtiesai, ar informāciju, vai bērna māte ir iesaistījusies problēmu risināšanā un viedokli par iespēju mātei atjaunot aprūpes tiesības. Sociālo darbu ar ģimeni šī intervences plāna ietvaros nepieciešams turpināt arī tad, kad bērna aprūpes tiesības būs atjaunotas. Tādejādi, saņemot attiecīgu speciālistu atbalstu, tiktu mazināts risks, ka kādu iemeslu dēļ, bērns atkārtoti nesaņem pietiekamu vecāku aprūpi un audzināšanu, lai tiktu veikti nepieciešamie pasākumi, lai bērns saņemtu atbilstošu uzturu, apģērbu un viņam tiktu nodrošināti labvēlīgi dzīves apstākļi un sociāla vide.

Secinājumi

Prakses laikā man bija nepieciešamas šādas prasmes:
• Komunikācijas prasmes;
• Prasme plānot un organizēt darbu;
• Identificēt klientu, viņa sociālās problēmas un sociālās vajadzības, analizēt to cēloņus un sekas;
• Palīdzēt klientam saskatīt spēkus un resursus sevī un savā vidē,
• Veikt vispusīgu klienta sociālās situācijas novērtējumu, analizēt faktus;
• Konsultēt klientu, aktīvi uzklausīt klientu, prast motivēt un iesaistīt klientu sadarbības procesā;
• Atbalstīt un iedrošināt klientu;
• Strādāt komandā gan ar citiem speciālistiem, gan ar klientu lai sekmētu klienta sociālo problēmu atrisinājumu;
• Pielietot teorētiski apgūtas zināšanas;
• Veidot klienta lietu.

Prakses mērķi esmu sasniegusi. Teorētiskas zināšanas centos pielietot praksē, sociāla gadījuma vadīšanā, kā sociālais darbinieks. Nozīmīgs sociālā darba prakses jautājums bija sekmēt mātes–bērna attiecības, ka arī palīdzēt klientam attīstīt prasmes bērna audzināšanas jautājumos, lai uzlabotu bērna aprūpi un nodrošinātu bērna psihoemocionālo un fizisko labsajūtu ģimenē. Liels resurss bija tas, ka klients bija motivēts aktīvai līdzdarbībai. Es esmu apmierināta ar to, ka spēju palīdzēt klientam, aktivizējot klienta personiskās resursus un piesaistot citus speciālistu, sniedzot informāciju, veicot pārrunas un konsultācijas.
Diezgan svarīgs bija sociālas darbinieces, kuras vadībā izgāju praksi sniegtais man atbalsts un padomi, teorētiskas zināšanas, praktiskas prasmes sociālajā darbā. Liels paldies viņai.


Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1241897
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register