Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:963405
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mazumtirdzniecības nozares attīstība un likumdošana    5
2.  SIA ”Daivas” biznesa idejas pamatojums    7
3.  SIA ”Daivas” dibināšana un reģistrācija    9
4.  SIA ”Daivas” darbības apraksts    11
5.  SIA ”Daivas” klienti    13
6.  Konkurentu analīze    14
7.  Riski un to mazināšanas pasākumi    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
  Pielikumi    18
Extract

Par prakses vietu autore izvēlējās uzņēmumu SIA “Daivas”. Tas ir mazumtirdzniecības veikalu tīkls, kurš strādā ar zīmolu „Elvi”. Laikā no 2009. gada 3. augusta līdz 28. augustam autore praksi izgāja SIA “Daivas” Ludzas veikalā.
1.Mazumtirdzniecības nozares attīstība un likumdošana
No Latvijas neatkarības atgūšanas brīža mazumtirdzniecības nozare strauji attīstījās, īpaši no 2001. gada līdz 2007. gadam. Mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums 2007. gadā sastādīja 254,2% no 2000. gada apgrozījuma.1 Galvenais iemesls tam bija iedzīvotāju ienākumu pieaugums. Darba alga auga, auga arī cilvēku prasības ikdienas precēm. Augot iedzavotāju ienākumiem, palielinās preču kvalitātes svarīgums. Tāpēc SIA „Daivas” īpašnieks nolēma likt uzsvaru uz preču kvalitāti un sadarbība ar „Elvi” palīdzēja šo mērķi sasniegt.
Šodienas krīzes apstākļos situācija protams ir pavisam cita – iedzīvotāju ieņēmumi samazinās, uzņēmumi bankrotē. Patērētāji cenšas taupīt visur un to, ko agrāk varēja atļauties, šodien jau nevar.
2009. gada jūlijā, salīdzinot ar 2008.gada jūliju, kopējais mazumtirdzniecības apgrozījums krities par 29,5% (tie ir pēc darba dienu skaita izlīdzinātie dati salīdzināmās cenās). Lielāks apjoma samazinājums novērojams nepārtikas preču grupā – par 31,9%, savukārt pārtikas preču tirdzniecības uzņēmumos tas sarucis par 24,5%.2 Tas ir gan daudzu mazumtirdzniecības uzņēmumu bankrota dēļ, gan štatu samazināšanas dēļ. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1125726
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register