-
Uzņēmuma "X" komercdarbības organizācija
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
2. | Uzņēmuma darbības analīze | 9 |
3. | Organizācijas kultūrvide | 14 |
4. | Organizācijas darbību nodrošinošie materiālie resursi | 16 |
5. | Grāmatvedības politika | 19 |
6. | Izmaksas, cenu veidošanas pamatprincipi, pašizmaksas pamatprincipi | 25 |
7. | Nodokļi | 27 |
8. | Vadības grāmatvedība | 32 |
9. | Finanšu analīze | 36 |
Secinājumi | 41 | |
Priekšlikumi | 42 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 43 |
Ievads
Tirgus ekonomikas apstākļos, uzņēmuma darbības finanšu vadība iegūst ļoti svarīgu lomu. Ienākumu gūšana, kā saimnieciskās darbības gala rezultāts, kļūst par katra uzņēmēja galamērķi, neatkarīgi no tā nozares un reģionālās specializācijas. Veiksmīga uzņēmuma vadība ir saistīta ar detalizētu tirgus izpēti, kā arī ļoti rūpīgu sava uzņēmuma darbības rādītāju analīzi. Statistiskās metodes ļauj noteikt, kādā veidā darbojas procesi, kā tie mainās un ir atkarīgi viens no otra.
Tūrisma kompānija SIA „X” dibināta 2004. gada 22.oktobrī. Neskatoties uz to, ka tirgū ir liela konkurence un uzņēmums ir salīdzinoši jauns, tas ir atradis savu nišu. Pateicoties darbinieku profesionalitātei un ilgajai pieredzei tūrisma jomā, integrēšanās noris ātrāk. Noteikti jāatzīmē, ka uzņēmums salīdzinoši īsā laikā ir ieguvis starptautiskus diplomus un ir gan vietējo, gan starptautisku asociāciju dalībnieks. Tomēr kā rāda bilances dati, ar to vien nepietiek, lai šādos apstākļos sekmīgi pārdotu tūrisma pakalpojumus. Uzņēmumam jāspēj precīzi kontrolēt, analizēt ražošanas izmaksas un to veidojošos faktorus, jānodrošina pieprasīto ražošanas apjomu ātra izpilde un jāseko produkcijas kvalitātei.
Darba mērķis: iepazīties un analizēt komercdarbības organizācijas procesu uzņēmumā SIA „X ”.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar uzņēmuma dibināšanas tiesiskajiem un organizatoriskajiem motīviem;
Veikt uzņēmuma darbības analīzi;
Raksturot uzņēmuma grāmatvedības politiku;
Raksturot produkcijas cenu veidošanas pamatprincipus;
Raksturot nodokļu aprēķināšanu un uzskaiti;
Raksturot vadības grāmatvedības lomu uzņēmumā;
Vērtēt galvenos finanšu darbības rādītājus.
Pētījuma metodes:
teorētiskā pētījumu metode;
dokumentu analīze;
datu apstrādes metode.
Prakse tika veikta laika posmā no 10.02.2008. līdz 04.04.2009.
Darba struktūra: prakses darbs sastāv no ievada, darba nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantoto avotu saraksta un pielikumiem.
Darba apjoms.lpp.
1. Uzņēmuma dibināšanas juridiskā forma, nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi, uzņēmuma struktūrvienību mijiedarbība
Tūrisma aģentūra SIA “X” tika dibināta 2004.gadā kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Sabiedrības pamatkapitāla lielums 2000LVL un tas ir veidojies no dalībnieku ieguldījumiem. Vienas daļas nominālvērtība ir 1.00LVL. Uzņēmums ir izveidots un darbojas Latvijas Republikas likumdošanas un Statūtu robežās. Tas ir juridiska persona ar savu nosaukumu, patstāvīgu bilanci, norēķinu kontu bankā, savu zīmogu, veidlapām. Juridiskā un faktiskā adrese ir …....., Rīga. Pamatdarbība ir tūrisma pakalpojumu sniegšana. Un patlaban uzņēmumā ir nodarbināti 15 darbinieki.
…
Prakses darba uzdevumi: Iepazīties ar uzņēmuma dibināšanas tiesiskajiem un organizatoriskajiem motīviem. Veikt uzņēmuma darbības analīzi. Raksturot uzņēmuma grāmatvedības politiku. Raksturot produkcijas cenu veidošanas pamatprincipus. Raksturot nodokļu aprēķināšanu un uzskaiti. Raksturot vadības grāmatvedības lomu uzņēmumā. Vērtēt galvenos finanšu darbības rādītājus.
- Prakse celtniecības uzņēmumā
- Prakses atskaite uzņēmumā "BMS"
- Uzņēmuma "X" komercdarbības organizācija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"
Practice Reports for university17
-
Uzņēmuma grāmatvedības organizācija
Practice Reports for university46
-
Uzņēmuma "Koks" finansiālā stāvokļa analīze
Practice Reports for university40
-
SIA “4 RC” grāmatvedības organizācija
Practice Reports for university59
Evaluated! -
Grāmatvedības organizācija uzņēmumā
Practice Reports for university28