Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389269
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SEB BANKAS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  SEB bankas vēsture    5
1.2.  Misija, vīzija un zīmola solījums    7
1.3.  SEB bankas uzņēmuma struktūra    8
2.  NAUDAS PĀRVALDĪBAS UN TIRDZNIECĪBAS FINANSĒŠANAS PĀRVALDE    11
3.  TIRGUS UN KONKURENCE    14
3.1.  SEB bankas lielākie konkurenti Baltijas valstīs    14
3.2.  Nozīmīgākie aspekti cenu pozīcijās starptautiskajā tirdzniecībā    15
3.4.  Pakalpojumu cenošana SEB bankai    19
3.4.  Vienotais piedāvājuma paraugs Baltijas valstīs    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
  Pielikums    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot prakses atskaiti, tika izdarīti šādi secinājumi:
• AS SEB banka savu darbību sāka 1993.gada 28.septembrī kā AS Latvijas Universālā banka, apvienojot pēc Latvijas Bankas reorganizācijas neprivatizētās nodaļas - 21 dažāda profila vairāku banku atsevišķās nodaļas.
• AS SEB bankas struktūra sastāv no Valdes, Padomes, Prezidenta un 9 apakšnodaļām. Naudas pārvaldības un tirdzniecības finansēšanas pārvalde atrodas Uzņēmumu apkalpošana un finanšu tirgus sektorā un tajā strādā aptuveni 100cilvēku.
• Iekšējie lēmumi tiek pieņemti un izskatīti NPAC(new product assesment comitee), kur tiek izvērtētas un radītas jaunas idejas nākamajiem bankas produktiem, kā arī pārskatīti vecie produkti.
• Naudas pārvaldības un tirdzniecības finansēšana sevī ietver četrus virzienus – Naudas pārvaldība kooperatīvajiem klientiem, Naudas pārvaldība bankām, Tirdzniecības finansēšana un Vērstpapīri.
• SEB banka, Swedbank, Nordea Bank Finland Latvijas filiāle un DNB sastāda 51,97% no kopējā tirgus.
• Swedbank ir lielākais konkurents SEB bankai, sastādot 17,73%no kopējā tirgus, taču SEB banka sastāda par aptuveni 3% mazāk, tas ir, 14,10%.
• Būtiskākie faktori, kas ietekmē cenošanu ir – Bankas peļņas procenti, sistēmu pašizmaksas, vēsturiski veidojušās cenas un valūtas kurss.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,27 €
Work pack Nr. 1344346
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register