Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:640590
 
Evaluation:
Published: 24.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Grand Resort Lagonissi” raksturojums    4
2.  Privātas pludmales „Grand Beach” raksturojums    6
2.1.  Iekārtojums    6
2.2.  Darba laiks    7
2.3.  Darba organizācija    8
2.3.1.  Restorāna „Poseidon” raksturojums    12
2.4.  Konkurence    14
3.  Mans personīgais un profesionālais ieguvums    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
  Pielikums    19
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
• Viena viesnīcas struktūrvienība var atšķirties no citas gan cenu politikas ziņā, gan darbinieku profesionālisma līmenī, tāpat arī darbinieku savstarpējās attiecības katrā struktūrvienībā ir atšķirīgas.
• Darba ražīguma un kvalitātes faktori primāri nav atkarīgi no darbinieku profesionālisms, bet gan darbinieku vēlme veikt savu darbu kvalitatīvi, savstarpējā komunikācija un komunikācija starp darbiniekiem un vadība, jo labāka tā ir, jo lielāks darba ražīgums un augstāka kvalitāte.
• Restorānā svarīga ir informācijas apmaiņa starp virtuves darbu un apkalpojošo personālu, to regulē restorāna menedžeris, ja informācijas apmaiņā ir problēmas, tad rodas kļūdas un paaugstināta stresa apstākļi visiem darbiniekiem.

Priekšlikumi
• Darbinieku atlasi jāveic tikai attiecīgās viesnīcas struktūrvienībās, šajā gadījumā privātās pludmales, vadībai, jo tikai viņi ir informēti par visiem darba pienākumiem un apstākļiem un ir spējīgi novērtēt piemērotākos kandidātus.
• Vadībai jānodrošina lielāka autoratīvā ietekme, kritiskāk izvērtējot darbinieka lūgumus, jo, ja tāda netiek nodrošināti, darbinieki sāk nepildīt savus tiešos darba pienākumus, izvēlētos darīt tikai vieglākos vai nedarīt neko, un sekas ir neapmierināti klienti.
• Visiem darbiniekiem jānodrošina vienādas tiesības iegādāties pludmales piedāvātos produktus un pakalpojumus, jo brīdī, kad vienam darbiniekam ir tiesības par kādu pakalpojumu nemaksāt, bet citam tiek prasīts par produktu vai pakalpojumu samaksāt 50% no tā vērtības, rodas iekšējie konflikti, kas pazemina katra individuāla darbinieka darba spējas un darba ražīgumu kopumā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register