-
Va/s "Hipotēku un zemes banka"
Nr. | Chapter | Page. |
Saturs | 2 | |
Ievads | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
Prakses vietas vispārējs raksturojums | 5 | |
Latvijas Hipotēku un zemes bankas vēsture | 5 | |
Limbažu filiāles vispārīgs raksturojums | 6 | |
Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 9 | |
Konkurentu raksturojums un analīze | 15 | |
Klientu analīze | 17 | |
Prakses vietā veikto darba uzdevumu apraksts | 17 | |
Veikto pētījumu analīze | 18 | |
Uzņēmuma SVID analīze | 19 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 20 | |
Literatūras saraksts | 21 |
Ievads
Es kā savu prakses vietu izvēlējos valsts akciju sabiedrību ‘Latvijas Hipotēku un zemes banku’ Limbažu filiālē no 6. maija līdz 16.jūnijam, viens no iemesliem, kāpēc tieši šo uzņēmumu bija tāds, ka bija vēlme iepazīt bankas darbu un norisi. Vēl es vēlējos izpētīt un izanalizēt bankas darbību, kas liek cilvēkiem izvēlēties tieši šo banku, lai veiktu savas darbības (noguldījumi, maksājumi utt.). Pirms tam par šo banku biju dzirdējusi dažādas atsauksmes, tāpēc vēlējos izpētīt dziļāk un detalizētāk, lai veidotos pašai savas domas par šo banku.
Tā kā visas bankas piedāvā gandrīz vienādus pakalpojumus, tad mans mērķis bija izpētīt tieši šīs bankas darbību un spēju konkurēt, izvērsties starp citām bankām ar saviem pakalpojumiem, kas atšķirtos no pārējām.
Prakses uzdevumus pirmkārt, izvirzīju tādus kā nolikumā:
Aprakstīt un izvērtēt uzņēmuma organizatorisko struktūru un vadības stilus;
Iepazīties un novērtēt uzņēmumā īstenotos mārketinga pasākumus;
Veikt uzņēmuma tirgus segmentāciju.
Otrkārt, vēlējos iepazīties un izpētīt, kā darbojas šis uzņēmums, jo vienmēr ir interesējusi bankas izstrādātie pienākumi un prestižs. Vēlējos no iekšpuses, kā darbinieks izjust un izvērtēt kā notiek dienas darbi un veicamie pienākumi. Ieguvu vispārīgu informāciju personāla vadības, mārketinga un kvalitātes vadības sistēmas jautājumos.
Vēlējos izpētīt:
kāda ir iekšējā kārtība;
kā darbinieces komunicē savā starpā ar vadītāju;
kā risina radušos strīdus, vai ir apmierināti ar savu darbu un komunikāciju starp kolēģiem;
kā izturas pret klientiem – vai vienmēr ir pretimnākoša attieksme?
Prakses laikā, saskaņā ar prakses programmu, iepazinu, analizēju un vērtēju vidi, kurā darbojas Hipotēku banka, pētīju šīs bankas vietu un lomu gan Latvijas banku sektorā, gan kopējā Latvijas ekonomikā, līdzšinējo attīstību un attīstības perspektīvas nākotnē. Iepazinos un analizēju bankas gada pārskatus, izvērtēju būtiskākos finansu rādītājus, salīdzināju tos ar iepriekšējo gadu darbības rezultātiem.
Kā vienu no pētījumu metodēm izvēlējos izpētīt un izanalizēt uzņēmumā notiekošo situāciju, kā arī aprunājos ar katru darbinieci – kas patīk, ko vēlētos mainīt, vai ir apmierinātas ar tagadējo situāciju? Vēl izpētīju dažādus dokumentus – gada pārskatus, bilances, utt., tā uzzinot ko vairāk par bankas darbību un attīstību. Vēlējos uzzināt kāda ir viņu attieksme pret notiekošo bankas darbībā, kāda ir saskarsme savā starpā, jo no malas raugoties, izskatās, ka ir ļoti saliedēts un draudzīgs kolektīvs. Pēc darba šajā uzņēmumā to varu arī apstiprināt, jo ar vadītāju visiem ir labas attiecības, bet ja kādreiz gadās nesaskaņas – to cenšas nokārtot savā starpā. …
- AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
- Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
- Va/s "Hipotēku un zemes banka"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakse AS "Hansabanka"
Practice Reports for university22
-
Prakses atskaite AS "Hansabanka"
Practice Reports for university32
-
AS "Parex banka”
Practice Reports for university9
-
Prakse - virziens "Finanšu institūcijas”
Practice Reports for university42
-
SIA “XXX” finansiālās darbības analīze
Practice Reports for university18