-
Vērošanas un vadīšanas prakse
Nr. | Chapter | Page. |
Latviešu valodas un literatūras stundas | 3 | |
Matemātikas stundas | 7 | |
Dabas zinības stundas | 11 | |
Vizuālās mākslas stundas | 14 | |
Rokdarbu stundas | 17 | |
Sociālo zinību stundas | 20 | |
Mūzika | 22 | |
Sports | 23 | |
Klases raksturojums | 24 |
3.a Klases raksturojums
…..vidusskolas 3.a klase. Klasē mācās 19 skolēni. Audzinātāja, klasi audzina jau no pirmās klases. Audzinātāja klasei pasniedz latviešu valodu, literatūru, matemātiku, sociālās zinības, dabas zinības, rokdarbus, logopēdiju. Audzinātāja ir ļoti saprotoša, izpalīdzīga un atsaucīga.
Liela daļa skolēnu paliek pie audzinātājas uz pagarināto dienas grupu, kur ir iespēja izmācīties un apgūt vielu kas nepadodas.
Skolēnu vidējā atzīme ir ~7 balles.
Audzinātāja daudz sadarbojas ar skolēniem un viņu vecākiem. Ja ir kādas problēmas mācībās skolotāja ziņo vecākiem un ātri noreaģējot viss tiek labots.
Klasē ir arī viens aktīvists, kas dezorganizē stundas darbu, izsakot replikas un traucējot citiem strādāt. (novērojums stundā)Skolotājai veiksmīgi ,neuzkrītoši , nepārtraucot stundas darbu, izdodas zēnu nomierināt pieejot zēnam klāt uzliekot roku uz pleca vai saņemot aiz rokas un brīdi pieturot, zēns nomierinās, skolotāja noglāstīja tam galvu, stunda turpinās it kā nekas nebūtu bijis.
Klasē ir daudz kopā veiktu mākslas darbu un rotājumu, uz svētkiem tiek iestudētas ludziņas kur tiek iesaistīti visi skolēni, kas vien to vēlas ,tad uz ludziņu tiek aicināti vecāki. Skolēni ir atsaucīgi uz šādām aktivitātēm, kopā ar skolotāju uz dažādiem svētkiem gatavo dāvanas vecākiem ,paši piedāvā savu ideju kā veidot pasākumu interesantāku, kādas aktivitātes būs klases vakaros, jautras rotaļas , spēles ,loterijas...
Uz valsts svētkiem klase gatavoja biezpiena kūku. Mārtiņdienā, un Miķeļdienā darbojās gadatirdziņā, kur par tautas dziesmām varēja tirgot dārza veltes.
Skolā ir tautisko deju pulciņš, kuru apmeklē liela daļa klases, gan puiši, gan meitenes, 6 meitenes dzied arī korī ,9 zēni apmeklē dažādus sporta pulciņus, florbolu, futbolu, basketbolu.
Skolēni klasē ir draudzīgi un izpalīdzīgi.
…
Klase- 3.klase Stunda- Latviešu literatūra Temats- V.Belševica” Kā lapsa lidot mācījās.” Skolotāja – Stundas mērķis – Mācīties novērtēt to kas tev dots . Plānotie uzdevumi-Izprast pasakas domu, ko no šīs pasakas var mācīties.Gupas darbs Stundas(nodarbības)konspektīvs izklāsts- Bērni uz stundu ir sagatavojuši pasakas plānu kur redzamas visas lapsas ciemošanās pie citiem zvēriem. Pēc šī plāna bērni stāsta. Vēlāk visi kopā pārrunā lapsas labās un sliktās īpašības –izskaidrojot tās piem.(lišķīgs, divkosīgs...) Pārrunas ko no pasakas varēja mācīties? Prakses uzdevumi Secinājumi 1.Mācību satura atlase atbilstoši audzēkņu vajadzībām. Atbilst audzēkņu vajadzībām, b.uzmanīgi seko līdzi, iesaistās. 2. atpazīt sākumskolas skolēna vecumposma īpatnību izpausmi. Atbilstoši sākumskolas skolēna vecumposma īpatnībām, bērniem ir interesanti, viņi ar interesi darbojas. 3.sadarbība starp skolotāju un skolēnu. Skolēni labprāt iesaistās ar skolotāju pārrunās ,skolotājs uzklausa papildina.
- Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"
- Vērošanas prakse
- Vērošanas un vadīšanas prakse
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"
Practice Reports for university10
-
Vērošanas prakse
Practice Reports for university4
-
Pedagoģiski - psiholoģiskie vērojumi un bērnudārza skolotājas palīdzes prakse
Practice Reports for university12
-
Novērošanas prakse vizuālās mākslas mācību metodikā Vidzemes Jūrmalas mūzikas un mākslas skolas Vizuāli plastiskās mākslas nodaļā
Practice Reports for university3
-
Vērošanas prakses dienasgrāmata
Practice Reports for university34
Evaluated!