Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:479415
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.07.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  VIESMĪLIS    4
  Darba saturs    4
  Pienākumi un uzdevumi    4
  Viesmīļa prasmes    6
  Darba raksturs un prasības pret strādājošo    7
  Darba apstākļi    7
  Īpašie faktori, kas raksturo viesmīļa darba vidi    8
  VIESMĪĻA UN BĀRMEŅA DARBA ORGANIZĀCIJA    8
  ĒDINĀŠANAS TELPU RAKSTUROJUMS    11
  Tirdzniecības, ražošanas telpas, noliktavas un to raksturojums    11
  Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam    12
  Iepriekšējie galda servēšanas veidi    12
  ĒDIENKARTES ANALĪZE    13
  PASŪTĪJUMU, BANKETU APKALPOŠANAS VEIDI, TO APKALPOŠANAS ORGANIZĀCIJA    14
  Norēķinu kārtība    15
  BĀRA APRĪKOJUMS    15
  KONDITORS    18
  Darba saturs    18
  Prasības pret strādājošo    21
  Darba apstākļi    21
  SECINĀJUMI    22
Extract

Manu prakses vietu varētu raksturot kā mazu krodziņu, kurā visiem ir patīkami iegriezties, jo šeit var garšīgi un lēti paēst, kā arī šeit ir mierīga atmosfēra. Krodziņš „Rūdolfs” atrodas izdevīgā vietā - netālu no šosejas Rīga - Daugavpils, blakus Kokneses informācijas centram. Tāpēc par klientu pieplūdumu nevar īpaši sūdzēties. Protams, vienmēr var būt labāk. Mans prakses mērķis bija noskaidrot šī krodziņa darbības principus un veicamos uzdevumus.
Sākšu ar to, ka viesmīļa profesija nav no tām vieglākajām profesijām, jo ir jāizprot viesmīļa darbs. Viesmīlis nevar būt cilvēks, kas ienācis no ielas un pēkšņi ķerties pie galda klāšanas un trauku servēšanas. Tas nozīmē, ka lai kļūtu par viesmīli, ir nepieciešamas specifiskas zināšanas un prasmes. Tās ir noteiktas arī viesmīļa profesijas standartā.
Prakses laikā esmu pilnveidojis savas zināšanas, esmu kļuvis pārliecinātāks par savu paveikto un nedomāju, ka manas zināšanas ar to arī beigsies. Lai justos vēl pārliecinātāks un sajustu arī gandarījumu par paveikto darbu, domāju turpināt pilnveidoties - turpināt mācīties tālāk un tajā pašā laikā izmantot jauniegūtās zināšanas darbā.
Viesmīļi apkalpo restorānu, kafejnīcu vai bistro apmeklētājus. Jau pirms apmeklētāju ierašanās viņi rūpējas par galdu uzklāšanu. Sagaidot apmeklētājus, viesmīļi palīdz atrast katram viesim vai viesu grupai piemērotu galdiņu. Viesmīļi katram apmeklētājam piedāvā ēdienkarti, pēc tam pieņem pasūtījumus, pasniedz ēdienu un dzērienus. Pēc pasūtījumu pieņemšanas viesmīļi izraksta čekus un pieņem maksājumus. Viesmīļi nomaina traukus – novāc un aiznes netīros uz virtuvi, bet viesiem atnes nākamo pasūtījumu. Pēc klientu aiziešanas viesmīļi sagatavo galdiņu nākamajiem apmeklētājiem.
Viesmīļu darba saturs var nedaudz mainīties atkarībā no kafejnīcas vai restorāna veida un līmeņa. Ātrās apkalpošanas restorānos (bistro) viesmīļi tikai pasniedz klientu izvēlēto ēdienu un novāc galdus. Turpretī augstāka līmeņa restorānos viesmīļiem nākas ne tikai atnest ēdienu, bet sniegt arī paskaidrojumus un cita veida pakalpojumus. Piemēram, palīdzēt izvēlēties ēdienam piemērotu dzērienu, paskaidrot ēdiena garšas īpašības un īpatnības. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register