-
Viesu uzņemšanas prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
Viesnīcas raksturojums un vēsture | 3 | |
Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 4 | |
Drošības tehnika un ugunsdrošība viesnīcā | 5 | |
Administratora pienākumi | 6 | |
Tūrisma produkti un piedāvājumi | 7 | |
Viesu uzņemšanas dienests | 8 | |
Recepcijas darbinieka mērķi | 9 | |
Recepcijas darbinieka vispārīgie uzdevumi | 10 | |
Recepcijas darbinieka tiešie uzdevumi | 11 | |
Viesu reģistrēšana | 11 | |
Norēķini | 11 | |
Darbs pie telefona | 11 | |
Informācijas un papildpakalpojumu sniegšana | 12 | |
Dažādi | 12 | |
Viesu uzņemšanas nodaļa | 13 | |
Viesnīcas reklāma un atpazīstamība | 14 | |
Secinājumi | 15 |
Secinājumi
1. Savas kvalifikācijas prakses laikā, strādājot viesnīcā „Kuldīgas Metropole”, iepazinos ar dažādiem dienestiem, dažādiem pienākumiem un darbiniekiem, guvu jaunas un nostiprināju jau esošās - teorijā mācītās zināšanas un prasmes viesu uzņemšanā.
2. Darbinieku kolektīvs bija ļoti dažāds, katram bija stingri jāievēro savi pienākumi un jādarbojas tikai savā kompetencē, tomēr ātri tajā iestrādājos. Ļoti labs profesionālais kontakts man izveidojās ar saimnieciskā dienesta vadītāju, kura tad arī bija mans pedagogs viesnīcas saimnieciskās dzīves organizēšanā.
3. Globālā skatījumā ikvienas viesnīcas administratora galvenie pienākumi ir veikt viesu iereģistrēšanu, izvietošanu un izrakstīšanu, pieņemt maksājumus no viesnīcas viesiem par nakšņošanu un citiem papildus pakalpojumiem, atbildēt uz telefona zvaniem, veikt individuālo viesu numuru rezervēšanu un daudzi citi ikdienas veicamie pienākumi.
4. Protams, viesnīcās darbībā var atrast arī kādus mīnusus, taču tie daži mīnusi netraucē viesnīcas veiksmīgai darbībai, jo problēmas, ja tādas ir radušās, tiek tūlīt risinātas.
5. Uzskatu, ka viesnīcā strādā ar lielu atdevi un tas ir galvenais, lai panāktu savu mērķi – sniegt klientam pēc iespējas kvalitatīvāku pakalpojumu un panākt, lai viesis atgriežas viesnīcā.
…
Globālā skatījumā ikvienas viesnīcas administratora galvenie pienākumi ir veikt viesu iereģistrēšanu, izvietošanu un izrakstīšanu, pieņemt maksājumus no viesnīcas viesiem par nakšņošanu un citiem papildus pakalpojumiem, atbildēt uz telefona zvaniem, veikt individuālo viesu numuru rezervēšanu un daudzi citi ikdienas veicamie pienākumi. Tomēr pati galvenā īpašība katram viesnīcā strādājošam administratoram ir prasme saprasties ar viesnīcas apmeklētājiem, esošajiem un potenciālajiem klientiem, strikti ievērojot konfidencialitāti. ь Viesu apkalpošana ь Rezervēšanas pasūtījumu pieņemšana ь Apmaksas pieņemšana Praktiski visās viesnīcās administratoram darbs ir maiņās, kas nozīmē, ka jāstrādā gan rīta, gan vakara, gan nakts stundās. Un, nenoliedzami, pirmais cilvēks, kuru meklē viesis, lai risinātu savas problēmas vai iegūtu nepieciešamo informāciju, arī šajā viesnīcā ir administrators.
- Prakse Dikļu pilī - viesu uzņemšanas organizators
- Prakses atskaite SIA "Saules rasa"
- Viesu uzņemšanas prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakse Dikļu pilī - viesu uzņemšanas organizators
Practice Reports for secondary school2
-
Prakses atskaite SIA "Saules rasa"
Practice Reports for secondary school14
-
SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
Practice Reports for secondary school9
-
Viesmīļa un konditora prakses atskaite
Practice Reports for secondary school20
-
Prakses atskaite SIA "Tonus Elast"
Practice Reports for secondary school19