Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:746902
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

REUTERS ir pasaulē vadošā ziņu un finanšu informācijas aģentūra. Tai nav līdzīgu ziņu un informācijas apjoma un sarežģītības jomā , kuru tā [aģentūra REUTERS] sniedz bankām , masu mēdijiem un augošam lietotāju skaitam.
Kaut gan kompānija ir pazīstama visā pasaulē kā starptautiskā multimediju aģentūra , vairāk nekā 90% tās ienākumu dod finanšu darījumu pakalpojumi. Apmēram 330000 finanšu tirgu profesionāļu , kuri strādā ar akcijām , ārvalstu valūtu , naudu, kā arī enerģijas tirgus izmanto REUTERS produktus. Aģentūra REUTERS kļuva slavena tāpēc , kā bija spiesta paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu. Tā apkalpoja Britu presi un citas Eiropas valstis , kā arī paplašināja savu saturu , un ietvēra vispārīgas un ekonomiskās ziņas no visas pasaules.
REUTERS nodrošina informāciju par vairāk nekā 40000 kompānijām . Bez tam ikdienu tiek izdotie vairāk nekā 8 miljoni vārdu 19 valodās. Kompānija ir vislasītākais ziņu avots Internetā. To lasa 1 miljons cilvēku.
Galvenais REUTERS ofiss atrodas Londonā. Tajā pat laikā aģentūra tiek vadīta decentralizēti no 20 reģionālām pārstāvniecībām. Šodien Londonas filiāle dod mazāk par 8% no kompānijas ieņēmumiem.
Aizsargājot kompānijas neatkarību , REUTERS statūti aizliedz jebkuram akcionāram turēt vairāk par 15% no kompānijas akcijām.


REUTERS vēsture

1851 : Paul Julius Reuter , Vācijā dzimušais imigrants , atbrauca uz Londonu no Āhenas (Vācija ). Viņš sāka nodarboties ar to , ka piegādāja ziņas un akciju kursus , izmantojot tehnoloģijas kombināciju , tai skaitā , telegrāfa kabeļus un pasta baložus. Reuteram tajā laikā piederēja pasta baložu flote , kurā bija nedaudz vairāk par 200 putnu. Tas palīdzēja aģentūrai iegūt ātras , precīzas un objektīvas kompānijas reputāciju.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register