Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948416
 
Evaluation:
Published: 01.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Frustrācijas teorijas
Secinājums: televīzija pamudina nabadzību un jauniešus, kas atrodas tajā salīdzināt savu materiālo stāvokli ar veiksmīgajiem televaroņiem un reklāmas rullīšu personāžiem.

Tv vardarbīgu pārraižu skatīšanās un agresija bērniem.
Vieniem radija ļoti vardarbīgu kino, otriem – sporta pārraidi, trešiem neko.
Agresīvie bērni bija starp pirmajiem, jo identificējās ar agresīvajiem personāžiem.

Sociālās iemācīšanās teorijas
Alberts Bandura, sociāli kognitīvās personības teorijas pamatlicējs izvirzīja hipotēzi, ka agresīva uzvedība tiek apgūta modelēšanas rezultātā, novērojot citu cilvēku – modeļu uzvedību (Bandura, 1973).
Tika veikts eksperiments (Bandura, Ross and Ross, 1961,1963).

Sociālās iemācīšanās teorijas
Bērniem tika dota iespēja vērot pieaugušo apiešanos ar rotaļlietām. Vieniem bērniem lika vērot kā straujā solī ienāca audzinātāja, skaļi klaigājot sāka dauzīt lelli ar lielu gumijas āmuru un spārdīt to ar kājām.
Citi bērni vēroja kā audzinātāja mierīgi ar viņiem spēlējas ar rotaļlietām. Pēc tam abām grupām bija iespēja spēlēties ar tām pašām rotaļlietām. Vienā grupā bērni šad un tad ķērās pie āmura, otrā – mierīgi rotaļājās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1377658
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register