Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:128025
 
Evaluation:
Published: 05.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viens no galvenajiem Māršala nopelniem ir tas, ka viņš ieviesa ekonomikā laika faktorus, no kura līdz tam ekonomisti savās teorijās bija abstahējušies. Mūsdienu ekonomikas teorijā plaši lietotie jēdzieni long-run un short-run pirmoreiz parādījās Māršala darbos. Arī patērētāja vinnesta (consumer surplus) jēdziens ir Māršala radīts.
Māršals attīstīja tālāk pieprasījuma elastības (elasticity of demand) jēdzienu, ko 1870. gadā formulēja Dženkinss.

Māršlas norādīja četras likumsakarības, kas nosaka pieprasījuma elastību gan patēriņa precēm, gan ražošanas faktoriem. (Četri tā sauktie „Māršala likumi” tiešā veidā Māršala darbos netika minēti, tos formulēja Māršala skolnieks Pižo savā darbā „The Economics of Welfare” 1920. gadā.) Māršals pētīja arī pieprasījuma elastību dažādās iedzīvotāju sociālajās grupās. Jautājumus, kuri saistās ar pieprasījuma elastību, turpināja pētīt Māršala ideju sekotāji, no kuriem pirmām kārtām minami Pižo, Robinsone un Hikss.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1329405
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register