Secinājumi
Amēlija ir gudra meitene, pieklājīga, laipna, izpalīdzīga. Amēlijai ir apmēram 5 gadus vecāka māsa. Brīvi komunicē gan ar pieaugušajiem, gan ar bērniem. Ar pieaugušajiem ir nedaudz kautrīgāka, piesardzīgāka. Vecāki ir inteliģenti cilvēki, ļoti rūpējas par Amēlijas izaugsmi un attīstību, meitene tiek vesta uz dziedāšanas un dejošanas nodarbībām. Amēlijai ir iemācīta cieņa, laipnība pret apkārtējiem cilvēkiem.
Amēlija uzdevumus veica bez problēmām, nebija nepieciešama vairākkārtēja paskaidrošana. Meitene uzdevumus izpildīja atbildīgi un kārtīgi. Uzdevumu veikšana sagādaja prieku, meitene ar interesi aplūkoja attēlus. Nelielu apdomāšanos prasīja tikai prievārdu lietošanas uzdevums.
Amēlija ir apguvusi drukāto burtu rakstīšanu, veido arī teikumus, sagādā prieku dažādu grāmatu skatīšanās. Meitene ir zinātkāra, bieži vien uzdod dažādus jautājumus par norisēm dabā, dažādām vietām.
Intelekts atbilst normai. Ļoti labi orientējas telpā, plaknē, spēj norādīt labo, kreiso pusi. Gramatiskie traucējumi, runas un valodas traucējumi netika novēroti. Vārdus lieto pareizi gan vienskaitlī, gan daudzskaitlī.
Vislabāk Amēlijai padevās attēlu uzdevumi, veiksmīgi izdevās izslēgt leikos attēlus, sarindot attēlus pa gadalaikiem, spēja pastāstīt dažādas darbības, nosaukt attēlos redzamos priekšmetus vienskaitlī un daudzskaitlī.
Bija prieks vērot, ka Amēlija tik veiksmīgi tika galā ar uzdevumiem. Arī meitenei pašai beigās bija prieks un gandarījums par savu paveikto.
…