MĒRĶI
Stratēģiskie mērķi tuvākiem četriem līdz desmit gadiem.
Panākt, ka uzņēmuma zīmols ir pazīstams visā Latvijas teritorijā.
Izveidot uzņēmuma filiāles arī mazākajās Latvijas pilsētās un ciemos,
Izveidot centrālo biroju, kas uzraudzītu pārējās uzņēmuma filiāles Latvijā.
Taktiskie mērķi no 1 līdz 3 gadiem.
Iegūt pašiem savas telpas, lai mācības nodrošinātu tur.
Izveidot uzņēmuma filiāles lielākajās Latvijas pilsētās.
Panākt, ka uzņēmuma zīmols pazīstams gandrīz visās Latvijas skolās, tai skaitā ar augstskolās.
Organizēt vasaras nometni ‘’Radošo Speciālistu skolas’’ dalībniekiem.
Operatīvie mērķi (līdz vienam gadam).
Mēneša laikā iesniegt atskaiti Valsts Ieņēmuma Dienestam par notikušo Radošo Speciālistu skolā 2012./2013.mācību gada laikā.
Reģistrēties jaunajā uzņēmuma reģistrā.
Janvārī sākt veidot pirmos piedāvātos kursus.
Sakārtot visas juridiskās formalitātes, kas nepieciešamas veiksmīgai uzņēmuma izaugsmei.
Panākt, ka uzņēmuma zīmols pazīstams visās lielākajās Latvijas skolā, tai skaitā ar augstskolās.
Radīt pozitīvu uzņēmuma tēlu un zīmolu Latvijas sabiedrībai.
…