Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679024
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Biznesa projekta ideja    4
1.1.  Pieredze un zināšanas    5
1.2.  Idejas alternatīvas    6
1.3.  Uzņēmuma misija un vīzija    6
2.  Produkts    7
2.3.  Pagatavošanas tehnoloģija    9
2.4.  Produkta kvalitāte    10
2.5.  Produkta dzīves cikls    10
3.  Tirgus apskats    12
3.1.  Mērķa tirgus un nišas noteikšana    12
3.2.  Konkurents    14
3.3.  SVID analīze    15
4.  Mārketinga stratēģija    16
4.1.  Cenu politika    16
4.2.  Sadales kanāli    17
4.3.  Noieta veicināšanas pasākumi    17
4.5.  Uzņēmuma tēls    18
4.6.  Tiešā pārdošana    18
5.  Vadība un personāls    19
5.1.  Personāla izmaksas    20
6.  Stratēģija un tās realizēšana    21
6.1.  Noteiktās vienības, lai realizētu uzdevumus un mērķus    21
6.2.  Uzņēmuma telpu raksturojums    21
7.  Finanšu aprēķini    23
7.1.  Izmaksu uzskaitījums    23
7.2.  Projekta saimnieciskā derīguma noteikšana    27
  Secinājumi    36
Extract

2.4. Produkta kvalitāte
Ēdināšanas uzņēmums savus pakalpojumu sniedz piemērotās telpās, kur ir nepieciešamais aprīkojums, kā arī darbinieki ir informēti par produktu uzglabāšanas termiņiem, vajadzībām, to kalkulācijām. Telpu tīrībai un kārtībai, kā arī personāla izskatam klienta acīs ir svarīga loma – tas tiek rūpīgi kontrolēts un pēc vajadzības pielietota disciplīna – tiek ieviests telpu uzkopšanas grafiks, tās tiek regulāri pārraudzītas, pēc vajadzības uzkoptas. Darbinieki izskatās tīri un sakopti klienta acīs, mati nekrīt acīs un ēdienā. Tiem ir formas tērpi ar uzņēmuma logo. Uzņēmuma darbinieki ir iepazīstināti ar visām nepieciešamajām normām un darba drošības jautājumiem, pirms tie uzsāk darbu. Darbinieku savstarpējās attiecības ir labas, jo tie ir motivēti, tiem ir sniegtas apmācības par klientu apkalpošanas kultūru, tie smaida un izturas pozitīvi pret katru klientu, tie zin produktu, nepieciešamības gadījumā par to var informēt klientu. Darbinieki ir komanda un ir iepazīstināti ar uzņēmuma misiju, vīziju un uzdevumiem. Darbinieki rūpīgi pārbauda katru produktu, pirms tas tiek izlikts uz realizāciju – tirdzniecības zālē.
2.4.1. Uzņēmuma sortiments jeb ēdienkartes piedāvājums variē atkarībā no pieprasījuma, ieklausoties klienta vajadzībās un pēc sezonalitātes.
Lielākā daļa produktu tiek gatavoti uz vietas un izlikti pārdošanā tirdzniecības telpās, saskaņojot to realizācijas nosacījumus – termiņus. Gatavais produkts tiek ražots no piegādātājiem Latvijā, izmantojot Latvijā audzētus pārtikas un citus produktus, par to tiek informēts klients. Klientam tas ir simpātiski. Produkts ir veselīgs, par to sastāvu ir informēts klients.
Uzņēmums garantē, ka visas produkcija vienmēr ir svaiga un vizuāli pievilcīga.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1350621
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register