Spēles Tīklā
Peer to peer - Šajā saiknes režīmā nav skaidri izceltā galvenā datora; no katra spēlētāja informācija nododas visiem pārējiem datoriem
Zvaigžņveida saikne - Arhitektūra atgādina «vienādu ar vienādu», tomēr visa saikne darbojas caur vienu centrālu datoru
Klients-serveris - Viens no datoriem (serveris) satur pilnu un jaunāko informāciju par spēļu pasauli. Pārējiem datoriem (klientiem) nododas tikai tā informācijas daļa, kura ļauj spēlēt spēli un adekvāti atspoguļot spēļu pasauli.
Daudzserveru modelis - Dažādas spēles daļas glabājās uz dažādiem serveriem. Pārejot no viena līmeņa uz otru, kas glabājas citā serverī, automātiski lietotāja aplikācija tiek pievienota jaunajam serverim, tādējādi samazinot tīkla slodzi uz iepriekšējo serveri un pašu servera noslodzi
…